جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۴
۸۶

هنرپیشه معروف: ۱۰ سال با تحریم ساخته‌ایم باز هم می‌سازیم

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 429725
یک بار خطا کردیم و اطلاعات دانشمندانمان را به غربی‌ها دادیم، آنها را در همین تهران به خاک و خون کشیدند. printنسخه قابل چاپ
هنرپیشه معروف: ۱۰ سال با تحریم ساخته‌ایم باز هم می‌سازیم
به گزارش جهان به نقل از نسیم، جلیل فرجاد بازیگر سینما؛ تئاتر و تلوزیون کشورمان درباره تقاضای ۵+۱ برای بازرسیهای خارج از عرف از تاسیسات دفاعی و اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای کشورمان گفت:‌ دلیلی ندارد ما دستمان را برای دشمن رو کنیم و در جنگ روانی قافیه را ببازیم. ما کشور قدرتمندی هستیم و باید به داشته های خودمان تکیه کنیم. این شرط و شروطهایی که برای ما گذاشته اند را اگر قبول کنیم با دست خودمان کاری کردیم تا آنها بر ما سیطره پیدا کنند.

به گفته این هنرمند پرونده هسته ای کشورمان یک موضوع ملی است و به جناح خاصی اختصاص ندارد و برداشت من این است که دیپلماتهای ما به مسئله هسته ای با عینک جناحی و حزبی نگاه نمی کند.

او افزود: پیش از این برداشت من این بود که پرونده هسته ای ایران با کار کارشناسی قابل حل شدن است اما به نظر می رسد ۵+۱ زورگویی می کنند و دنبال چیزهای دیگری هستند.

فرجاد خاطرنشان کرد: امریکا و هم پیمانانش از پیش کشیدن این بازرسیها قصد دارند به زعم خودشان نقطه ضعفهای احتمالی نظامی و دفاعی ایران را بشناسند تا اگر خیال حمله نظامی به سرشان زد با اطلاعات مکفی به این خیال خامشان جامه عمل بپوشانند.

او ادامه داد: ده سال است به بهانه هسته ای ما را تحریم کرده اند و ما صبر کرده ایم باز هم صبر می کنیم. این را هم بگویم که نفس من از جای گرم بلند نمی شود و جزو قشر مرفه بی درد هم نیستم وضع سینما تئاتر و تلوزیون که حرفه من است خیلی بحرانی است نمی خواهم ناله کنم خدا را شکر اما ما تا به حال با همه سختیها ساخته ایم و برای عزت و سربلندی مان هم خون داده ایم و باز هم می ایستیم.

این بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به بیانات امام راحل درباره فرهنگ شهادت ادامه داد: قصد شعار دادن ندارم اما این جمله امام حرف حقی است که می فرماید ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
این آقا هم می خواد در انتخابات شرکت کنه که یاد موضع گیری سیاسی افتاده؟ یاد ابوعطا خوندن بعضی ها افتادم.
مخاطب با نام شاهين،
خيلي بي ادبي ميخواهد وقتي كسي بر خلاف نظرت صحبتي كرداينطور درباره اش حرف بزني
شاهین خان ایشان حقیقت را گفته است حالا ....
حقیقت اینه که من دو ساله نتونستم یکم میوه درست بخرم ببرم برا خانوادم چون گفتن تحریمها کاغذ پارست چون گفتن امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه بله ما چوب بیفکری شما هارو میخوریم
حرف حق و داره میزنه واقعا اگه ما جای آمریکا بودیم طرف مقابلمون هی ننه من غریبم راه مینداخت سر تحریم چی کار میکردیم سفت و سخت تر نمی گرفتیم ولی نه اگه خودش درست برنامه ریزی میکرد به این نتیجه میرسیدیم که تحریمها اثر نداره ضمنا الان به گفته جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید اصلا بحث سر لغو تحریم نیست در قبال اقداماتی که آمریکا میخواد تخفیف تحریم میخوان بدن تخفیف تحریم امضای پروتکل الحاقی و اجازه بازرسی از مراکز نظامی که بشناسن و راحت تر حمله کنن بهمون با برنامه ارزش تخفیف تحریم و داره ؟
موضع گیری سیاسی؟!!!
ملت ایران اگر با شما هم عقیده بود. سال 92 دکتر جلیلی 4 میلیون رای نمیاورد
درود بر روحانی
ای ول
Iran, Islamic Republic of
قربون دهنت .جلیلیها فقط با هیاهو میخواند تعدادشونو زیاد نشون بدن
لایک داداش
فضاي كنوني جامعه پس از گذشت فقط دوسال از عمر اين دولت نشان مي دهد خيلي از كساني كه به روحاني رأي دادند از كرده خود پشيمانند اين پشيماني را در نظر سنجيهاي مراكز و رسانه هاي وابسته به اطرافيان روحاني مي توان به خوبي مشاهده كرد.
به هرحال انسان جائزالخطاست. هم اون اكثريت 0.7درصدي كه باعث انتخاب روحاني شدند و هم اون چند نفر كانديداي متعلق به جناح اصولگرا كه با تفسير نادرست از اوضاع و احوال كشور حاضر نشدند بر سر ماندن يك نفرشان در رقابت انتخاباتي توافق نمايند , نتيجه آن هم اين شد كه آراء رأي دهندگان بين اين چند نفر تقسيم شد و باعث شد رقيبشان فقط با اكثريت 0.7 درصد آراء پيروز شود وبا همين پشتوانه رأي اكثريت 0.7 درصدي ,وقت و بي وقت منتقدان سياستهايش را با انواع و اقسام توهينها مورد لطف و مرحمت قرار دهد .معلوم نبود اگر آقاي روحاني با تفاوت رأي چندين ميليوني پيروز انتخابات شده بود چه مي پرداخت؟؟! ظرفيت هم چيز خوبي است براي انسان.
علی
احسنت ...اینو خوب اومدی
آفرین بر شما جناب آقای فرجاد عزیز
آزادگی از ملزومات شخصیت یک انسان علی الخصوص هنرمند است که الحمد لله شما دارید
امثال شما افتخار جامعه سینمایی هستید
خداوند حافظ شما و خانواده تان باشد
Romania
آزادگی یعنی موافق شما صحبت کردن!!!!
بس است دیگه تو را خدا
مینا
نه! آزادگی یعنی نوکر بیگانه ها نبودن
«پیش از این برداشت من این بود که پرونده هسته ای ایران با کار کارشناسی قابل حل شدن است اما به نظر می رسد ۵+۱ زورگویی می کنند و دنبال چیزهای دیگری هستند.»

کشف این حقیقت برای کسانی که قبلا چنان تصوری داشته اند بزرگترین، بهترین و آخرین دستاورد مذاکرات است
Iran, Islamic Republic of
نظر جالبی داشتی.... کشف این موضوع.....

کاش همه ما یاد بگیریم که بدور از حب و بغض‌ها و ادعای خود بر رعایت مصالح اولا صادق باشیم و دوما ملاکمان رضای خدا آن هم با معرفت و شناخت صحیح باشد و نه تعاریف خودمان از رضای خدا
آفرین بر این هنرمند
Iran, Islamic Republic of
تحريمهاي هسته اي از سال 91 شروع شده چه جوري ميگه 10 سال؟
مثل اينكه قلبش خواب بودي يا خبر نداري
Iran, Islamic Republic of
خوابی‌ها!!!!!!!!!!!!!!!
تحریم‌های هسته‌ای از زمان مجلس مشعشع ششم آغاز شد... همان زمانی که برخی نمایندگان خائن افساد طلب اطلاعاتی را برای اربابان آمریکایی خود فرستادند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
United States
10 سال !!!
تو خود حدیث مفصل بخوان .....
اشتباه + دادم
Iran, Islamic Republic of
کاش هر کسی در باب تخصص خودش حرف می زد و در مسائل دیگران قضاوت نمی کرد
مسائل دیگران؟!!! مگه ایشون خارجی هستن؟!!
خانوم
مسائل دیگران؟!!!
انرژی هسته ای مربوط به تمام ملت ایران از لبوفروش و راننده تاکسی گرفته تا فرهنگی و هنرمند و ورزشکار و.. میشه!!!
از کی تا حالا مسئله هسته ای شده مسائل دیگران؟!!
شهیاد
باسلام
دوست عزیزم هرکس باید در حرفه خودش نظر بده که آقای بازیگر رعایت نکرده جای خودش . تو مملکت ما اونهایی که تو پست مقام هستندکدام شون باتخصصی که دارند کارمیکنن ؟ ای بابا ...
الآن شما هم داری در باب تخصص خودت حرف میزنی ونظر میدی ودر مسائل دیگران هم قضاوت نمیکنی,حتما تخصص شما نظر دادن درباره نظرات دیگرانه
Iran, Islamic Republic of
هنرپیشه معروف :)) البته صبیه‌های ایشان معروفترند. یک تحلیل کارشناسی هم از خانم‌ها مونا و مارال فرجاد هم بگیرید.
البته بنده ایشان و اقوامش را نمی شناسم ولی با استدلال شما حتی برخی امامان ما هم که برادران شان رفتار مخالف ایشان داشتند محکوم می شوند.
حالا شما خوشت نمی آید از اظهار نظر ایشان دلیلی ندارد که در امور ایشان تجسس کنی. لا تزرو وازرة وزر اخری
برام جالبه که ایشان تحلیل مختصر و مفیدی و بسیار گویایی داشته اند. واقعا آحاد ملت ایران بابصیرت تر از بسیاری از مسئولان هستند.
United States
نه عزیز! نشون می‌ده که ایشون مثل شما فکر می‌کنند.
شما چند سالته؟ احتمالا سنت قد نمیده که ایشون رو معروف نمیدونی! در سینما معمولا بازیگران دوران اوجی دارند که قاعدتا ماندگار نیست درسته که ایشون الان خیلی کم کار شدن اما در دهه 60 ایشون از ستارگان سینما و بسیار پر کار بودند مثل آقای جمشید هاشمپور و خانم افسانه بایگان و.... یک جلیل فرجاد میگفتن 5 تا از بقلش در میومد اما همه اینها همه به کنار چون چیزهای گذرایی هستن مهم فهم و درک انسان و اعتراف به اشتباهه که هر کسی این قدرت رو نداره بعضیها به خاطر غرور کاذب بعد از کشف حقیقت به هیچ قیمتی حاضر نیستن تغییر موضع بدهند و این یکی از معضلات جامعه بشریه بنابر این ایشون با این درک بالا و آزاد منشی از هنرمندان متعهد و محبوب هستند گرچه پرکار نباشند
آقای بقل! من متولد سال پنجاه و یکم! کافیه براتون؟ شما اکابرتو کی گرفتی که املای صحیح بغل را بلد نیستی؟ ایشان در همان دهه شصت هم نه تنها ستاره نبودند بلکه پرکار بودند برای همین معروف بودنشان ماندگار نشد. وگرنه مثل پورعرب و هاشم پور کم کار هم می‌شدند معروف می‌ماندند. البته این مساله دخلی به اظهار نظرشان ندارد. همچنان معتقدم نظرات صبیه‌های ایشان کارشناسی‌تر خواهد بود.
باشه جناب پروفسور فارغ التحصیل از دانشکده ادبیات فارسی! بغل! حالا که مشکلت حل شد دوباره مطلب رو با املای صحیحش بخون!!
ضمنا محض اطلاعتون چون استاد ادبیات هستید میگم چون خودم در کامنت گذاری در قید این چیزا نیستم که نقطه را زمانی میگذارند که جمله تمام شده باشد بنابر این بعد از ماندگار شد نباید نقطه بگذاری چون با وگر نه ادامه دادی و از اون مهمتر اینه که اکابرو نمیگیرن بلکه به اکابر میرن اکابرتو گرفتی مثل اینه که بگی دبستانتو گرفتی!
اولا بغل درسته نه بقل !! ثانیا جناب جمشید هاشم پور و خانم بایگان دهه 60 و 70 تماما نقش اول بودن! دوتا فیلم سینمایی که این آقا نقش یک که هیچ نقش مکمل بوده رو بگو! ! ثالثا بد نیست دفاعیه این آقا رو از مادر ریحانه جباری بخون که این خانم رو مظلوم خونده!!!
United States
راست میگه. یه سرچ تو گوگل بزنید "مونا و مارال فرجاد" بد نیست..
Romania
باور کن به خودم اجازه نمیدم تو گوگل این سرچ را انجام بدم چون تجسسه ولی گیرم که حق با تو باشه این که بیشتر به ضرر شماست!
ببینید حتی این افراد هم بیدار شدن ولی شما خودتو به خواب میزنی و از بیداری دیگران هم خشمگینی!
منطق و استدلال شما در نقد نظر این هنرپیشه همین است؟!
واقعاً متأسفم!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مشكل بدتر از تحريم افراد چون شما هستند
چون حرف حق و عزتمندانه ميزنند؟
!!!!
به تیریج قبات بر خورد ؟!!!!!!!!!!!!
خدانگهدارت باشه
انشاالله
Iran, Islamic Republic of
ایشون خیلی معروف هستند!!! خیلییییی!!
اونوقت اخرین فیلم یا سریالی که بازی کرده کی بوده؟؟؟؟
سیاح
Iran, Islamic Republic of
فیلم و سریال مهم نیست ، مهم حرف حقی است که زده شد
ببخشید کدوم حرفش ب حق بوده؟؟؟؟؟
شما چند سالته؟
Norway
ظاهرا تو تازه ودران شیرخوراه گی را سپر ی کردی که یادت نیست .
United States
اونموقع که شما بدنیا نیامده بودید ایشان در فیلمهای ارزشی بازی میکردند.
!!!
خوراکت حاشیه است ... نه ؟؟!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
عمار
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر هنرمند غیرتمند عزتمدار
United States
درودبرشرفت.
درود
سلامتي ايشان و ديگر هنرمندان ارزشي صلوات
عبدل
Belgium
درود به معروفیتت هنرمند معروف!!!!
احسن بر هنرمند انقلابی
احسنت بر هر هنرمند آزاده انفلابی باشه یا نباشه
این کجاش معروفه و از مسایل سیاسی چی می دونه
اسیر
United States
آخه چرا مینویسی معروف؟!! حرف قشنگی زده ولی با "معروف" نوشتنت اون نتیجه ی صحبتاشو از بین بردی
محمد علی تعالی
بسم الله الرحمن الرحیم
نمی دانم چرا دولت مردان نمی خواهند قبول کنند که باید نطرات مشفقانه منتقدان را گوش کنند وعمل کنند خرد جمعی بهتر است از تک روی
حامد
این بنده خدا واقعا هنرپیشه معروفه؟!!
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی فرجاد جان دورد بر شرف و حس میهن پرستی که اجازه پذیرفتن ترکمن چای را به شما نمیدهد همین که وطن فروش نیستی خوبه
reza
تا وقتی که یاد نگیریم تو زمینه هایی که تخصص نداریم حرف نزنیم این جامعه درست نمیشه
آخه برادر من شما رو چه به مذاکره
تو به اصطلاح هنرمندی و برو پی هنرت
مذاکره رو هم بزار به عهده دیپلمات ها
منتظر
وشما چه تخصصی دارید که اظهار نظر می کنید. یعنی اینقدر کج فهم! این هنرمند عزیز مثل هر شهروندی حق حرف زدن دارد. بعدش هم مگه ایشان بحث تخصصی هسته ای کرده اند که تخصص بخواهد. یک بحث منطقی و کلی سیاسی کرده اند که امثال شما بهتون برای خورد چون دوست دارید واداده و بی هویت شوید اما ایشان نمی خواهد همین. یه جور از تخصص می گویید که گویی یه چیزی حالتونه!!!!!!
!!!
جناب reza خان !!!
خود شما هم درباره مسائل هسته ای ، دینی، رایانه، فوتبال، والیبال، سیاسی، فرهنگی و ... خودت رو صاحب نظر میدونی و البته این خصیصه شامل تقریبا تمام ایرانی هاست ...
پس به اصل مطلب توجه کن و حاشیه رو بی خیال باش لطفا ...
حسین
شما بازیگر هستید . کارشناس مسایل سیاسی نیستید. پس در کاری که در آن تخصص ندارید اظهار نظر نکنید لطفا.
شما کارشناس مسائل اجتماعی هستید؟!
Iran, Islamic Republic of
چه حرف بی پایه و اساسی زده این اقا
بصیر
آفرین به این بصیرت اگر انقلاب ریزش دارد رویش هم دارد
بصیرت
مشکلات اقتصادی با لغو تحریم حل نمیشه بلکه باعث ورود سرمایه به سمت ثروتمندان و قدرتمندان جامعه شده چون اقتصادداخلی مریض است.
این حرف اقتصاداناناست و با دلیل حرف میزنند اگر دنبالش برید حتما قانع میشید.
از طرفی انرژی هسته ای جای نفت دارهدر دنیا میگیره و برای پیشرفت کشور لازم است.
نادر
United States
شاید شما پشتت جایی گرمه که با تحریمها ساختی و لی حق نداری از زبان مردم حرف بزنی.شما اصلا کی هستی؟وکیل وصی مردم هستی که از روی شکم سیری یه حرفی میزنی؟.ضمنا ایشون چه فیلم قابل توجهی بازی کرده؟چه اثر و کارنامه آنچنانی در سینمای ایران داشته که شده هنرپیشه معروف؟!.
با تحریم ساختن پشت گرم میخواد اما نه اون چیزی که منظور شماست!
کسی که پشتش به خدا گرم باشه با تحریم میسازه و کسی که پشتش به کدخدا گرم باشه با تحریم میسوزه!
محمد
درود خدا بر شما
سینا
جلیل،ازاین به تو ودختر در همه سریالها هستید،نگران نباشید،کسی تا حالا نمیدانست در زمینه هسته ای تخصص دارید،انرژی هسته‌ای همه چیز ماست،میگم جنتی هواتو داشته باشه
احسنت. انسان بتید علاوه بر حرفش بصیرت داشته باشه که ایشون نشون دادن بصیرت لازم و دارن
ali
آفرین به تو...............
آفرین به من ...................
آفرین به همه ایرانی های با غیرت و آزاده
آقای فرجاد
Sweden
ميشه يكي ما رو روشن كنه، اقاي فرجاد الان چه حرف بدي زده كه يه عده عكس العمل منفي نشون ميدن؟
United States
شما راحت باش
چه حرفی بدتر از خوندن دست کدخدا و نوچه هاش؟!!
انظروا الی ما قال و لا تنظرو الی من قال
نگاه کنید به چیزی که گفته میشود و به این نگاه نکنید که چه کسی میگوید
همین آقای بازیگر اگر به جای بازگویی واقعیتی...
خیلی شبیه اما موسی صدرن، اگه فیلمی درباره امام موسی صدر بسازن دیگه ایشون گریم هم لازم نداره!
اینو گفتم که شاید یکی پیدا شه درباره زندگی امام صدر فیلمی بسازه!
فقط منتظر نظر ایشون بودیم که خداروشکر نظر دادن حالا بریم سراغ صورت جلسه بعدی!!!!!!!!