جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۶
۱۵

یک نارنجی‌پوش ترک موتور حاج آقا +عکس

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 372322
ماه مبارک رمضان است و روزه‌داران سعی دارند خود را به سفره افطار برسانند. در این شلوغی شهر و گرفتاری افراد، یک روحانی از زحمتکشان جامعه غافل نشده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حوزه‌های علمیه فرصت‌ها و سوژه‌های ناب و متفاوت فراوانی دارد که حکایت آن از زبان عکاسان هنرمند شنیدن دارد و چه بسا موقعیت‌ها و سوژه‌هایی که ما و شما بارها و بارها از کنار آن گذشته‌ایم، اما چشم دوربین در کسری از ثانیه آنجا توفق کرده و آن زیبایی را به ثبت رسانده است.

و اینک ماه مبارک رمضان و هنگامی که نوای مناجات در شهر مقدس قم به گوش می‌رسد، با صحنه‌ای متفاوت روبرو می‌شویم که در قاب دوربین به ثبت رسیده است:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موسوی
زیبا بود
مهدي
Iran, Islamic Republic of
زيبا نبود . عالي بود . عالي .

مردم تشنه چنين رفتاري اند .

حتي اونايي که از دين گريزانند .

کاش همه مون ياد بگيريم .
United States
حاج آقا کلاه ایمنی از اوجب واجبات است بهنگام موتور سواری
جالبه
اhamid
دمش گرم
اینجا میدان مطهری قم هست.و موقع اذان
صادق
United States
میدون مطهری رو که معلومه ولی موقع اذان رو از کجا فهمیدی هست؟!
United States
خدا اجرش بده
Germany
خدا به هر دوشون خیر بده انشالله
عالی بود.
حاج اقا خسته نباشی
سیدجواد-ع
کار ایشان از کارهای پیامبر (ص) است
درسی است برای همه ماها
زحمت کشان جامعه را از یاد نبریم!!!
چقدر خالصانه به خلق خدا خدمت کردن دیدنیه!
Iran, Islamic Republic of
خادم واقعی ملت این است.
طلبه
سلام به همه عزیزان بنده طلبه ای هستم که مشکلات جامعه را به خوبی درک می کنم اما همیشه دغدغه ای دارم وان این است که در جامعه عده ای به روحانیت نگاه متفاوتی دارند نگاهی که گاهی بغض الود وگاهی با عصبانیت وغیره صورت میگیرد که البته یقین دارم کسانی که اینگونه رفتار می کنند بیشتر بخاطر این است که مطلع نیستند مثلا دارم از خیبون رد میشم تا راننده میبنه عابر اخونده گازش میگیره که بترسونه.... یا کنار خیابو ن منتظر ماشینم راننده رسید به من یک فحش 2014 نثار بنده وفرار میکنه ... یا یه چیزی میخرم میخام چونه بزنم تخفبف بگیرم فروشنده میگه حاج اقا شما چرا نفت وبنزین مملکت که تو جیب شماست ..... عزیزان طلبه ها هم مثل بقیه مردم زندگی میکنن ودر مواردزیادی بسیار ندارتر از دیگر اقشار جامعه هستند و روحانیت با مردم سر بلندهستند اما متاسفانه عده ای روحانی نما هم ابروی روحانبت وهم ابروی دین را برده اند که از خدا هدایت انها را مسئلت دارم از شما دوست عزیز متشکرم که نظر بنده را خواندید