جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شرط اتریش برای ادامه مذاکره با انگلیس

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 442225
صدراعظم اتریش اعلام کرد که کشورش در صورتی که انگلیس با پذیرش سهم بیشتری از مهاجران در خاک خود موافقت نکند، مذاکرات موردنظر نخست‌وزیر درباره خواسته‌های این کشور در اتحادیه اروپا را لغو می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اتریش، انگلیس را تهدید کرد که مذاکرات مورد‌ نظر «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس درباره خواسته‌های این کشور ( در اتحادیه اروپا) را لغو می‌کند.

بنابر گزارش «تلگراف»، «ورنر فایمن» صدراعظم اتریش هشدار داد که در صورتی که انگلیس تعداد بیشتری از مهاجران را در خاک خود نپذیرد، از مذاکراتی که کامرون خواهان آن است، جلوگیری خواهد کرد.

وی هشدار داد که اتریش موضوع مهاجران را در نشست آتی درباره بودجه اتحادیه اروپا هم مطرح خواهد کرد.

فایمن در این مورد گفت: « من فکر می‌کنم که چرا ما باید برای بریتانیایی‌ها که فهرستی از درخواست‌ها را مطرح می‌کنند، کاری انجام دهیم؟ چرا که همبستگی جاده‌ای ۲ طرفه است.»

خودداری انگلیس از مشارکت در پذیرش مهاجران، منجر به نارضایتی‌های فراوان در بسیاری از کشورهای اروپایی شده است. اما این نخستین‌بار است که یک مقام اروپایی به وضوح علیه اقدامات انگلیس موضع‌گیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *