چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

راه‌اندازی کاروان روایت فتنه ۸۸

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 397523
اولین کاروان روایت فتنه، یادمان شهید امیرحسام ذوالعلی، در ایام سالگرد حماسه‌ی نه دی در قم و تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان مهدی افراز مدیر اجرائی کاروان روایت فتنه در گفتگو با تسنیم، با اعلام خبر راه‌اندازی کاروان روایت فتنه ۸۸ گفت: فلسفه‌ برگزاری این کاروان که اعضای آن از طلاب حوزه‌ علمیه‌ قم مقدسه هستند، پاسخ به تأکیدات امام خامنه‌ای بر لزوم آشنایی نسل تازه با مقاطع حساس انقلاب اسلامی و خطر فراموشی و تحریف این برهه‌هاست؛ خطری که با تشکیک‌های گستاخانه‌ جریان ابطال‌طلب به مسلمات فتنه‌ سبز در ماه‌های اخیر غیرقابل انکار است.

به گفته‌ وی، این کاروان طی سفری کوتاه به روایت تفصیلی این اتفاق از بیان شاهدان عینی تا تحلیل‌گران اجتماعی خواهد پرداخت و در پی آن است تا آغازی بر جریان تدوین تاریخ شفاهی فتنه‌ سال هشتاد و هشت و شروعی بر کاروان‌های راهیان نور هشت ماه دفاع مقدس به مقصد قم و تهران باشد.

به گزارش تسنیم، کاروان روایت فتنه، حاصل هم‌کاری مدرسه‌ شیعی وتر به‌عنوان طراح مفهومی، و گروه فرهنگی عهد به‌عنوان مجری میدانی است و ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه‌ نه دی و سازمان بسیج طلاب و روحانیون نیز از حامیان این کاروان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
خدا خیرشون بده
فقط امیدوارم کاملا مسلط به مباحث باشند و با دست پر به میدان بیایند.
من همون ایام فتنه به دوستان خودم میگفتم اگر ساکت بنشینید و روشنگری نکنید چند سال دیگر جای متهم و شاکی عوض میشود و این جماعت پررو و از خودراضی با مظلوم نمایی و تشکیک مجدد در افکار عمومی، به عنوان طلبکار از نظام قد علم میکند.
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت .یوم الله نه دی یک هدیه الهی ویک بشارت الهی برای مردم ماست،نهم دی روزیست که چهره پلید وکریه منافقان ومعاندان رخ نمودو قلب عاشقان ودوستداران واقعی ولایت وارزشهای انقلاب شاد گردید.
امیر
اگر قوه قضا ئیه به اعتراض توده مردم تهران که جمیعت قابل قیاس نبود تنها خواسته شان اعدام کروبی خاتمی موسوی بود اجرا می کرد الان حامیانشان دم در نمی آوردندو مثل ضرب المثل کی بود کی بود من نبودم نمی گفتند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
آفرین! چه ایده جالبی