چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

پنجعلی: فوتبالیست شش‌دانگ می‌خواهیم

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 377921
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بازیکن کم دارد و تا الان هم فیلم هیچ بازیکن خارجی توجه علی دایی را جلب نکرده است.
به گزارش جهان؛ محمد پنجعلی در گفتگو با مهر، درباره پیروزی پرسپولیس برابر صبای قم با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این نشان می‌دهد بازیکنان ما از نظر کار گروهی شرایط را درک کرده‌اند. الان بازیکنان در مرحله‌ای هستند که بدن‌هایشان ول کرده و شاداب بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس برابر صبا باهوش بازی کرد، گفت: اعتماد به نفس بازیکنان ما بالا آمده است. با اینکه ما چند هفته زیر فشار حاشیه‌ها بودیم، بازیکنان بر این شرایط غلبه کرده و با فضا بیشتر آشنا شده‌اند؛ بخصوص بازیکنان جوان که همیشه تحت تاثیر فضای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس قرار می‌گیرند.

سرپرست پرسپولیس در ادامه درباره خرید بازیکن خارجی یادآور شد: از یک سو با توجه به محرومیت و مصدومیت‌هایی که برایمان پیش آمده و از سوی دیگر به واسطه حضور در سه جام بازیکن کم داریم. به همین خاطر کادر فنی و علی دایی دنبال تقویت تیم هستند. ما هر روز فیلم بازیکنان زیادی را می‌بینیم ولی تا الان هیچ بازیکنی نظر دایی را جلب نکرده است.

پنجعلی در پایان گفت: ما یک بازیکن شش دانگ می‌خواهیم چرا که بازیکن معمولی دردی را دوا نمی‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم صبای قم را شکست بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
سفارش بدید براتون بسازند.