جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

تاثیرداعش بربرند۹۰ساله یک شرکت+عکس

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 387821
پس از قرار گرفتن داعش در صدر اخبار جهان و مشهور شدن این گروه یک شرکت شکلات سازی هم نام با این گروه در بلژیک مجبور به تغییر نام شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شرکت مشهور شکلات سازی بلژیکی پس از آنکه ۹۱ سال با نام ISIS به فعالیت پرداخته است به دلیل یکسانی با نام لاتین گروه تروریستی داعش تغییر نام داد.

مدیر این شرکت اعلام کرد که پس از قرار گرفتن داعش در صدر اخبار جهان و مشهور شدن این گروه در زبان انگلیسی با نام اختصاری ISIS این شرکت با کاهش شدید فروش محصولات خود مواجه شده است و با توجه به این مساله مجبور به تغییر نام خود شده است.


این شرکت اعلام کرده که نام ISIS رابه دلیل نام نقل‌های بادامی و ورقه‌های کاکائو به همین نام برای فروشگاه خود انتخاب کرده بود.

داعش در زبان انگلیسی با نام اختصار ISIS شناخته می‌شود و این شرکت مشهور شکلات سازی بلژیک را که سالانه ۵ هزار تن شکلات تولید می‌کند را مجبور به تغییر نام و برند ۹۱ ساله خود کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *