پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دوم آبان، روز تاریخی برای سپاهانی‌ها

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 387326
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای سالروز حضور در جام باشگاه‌های جهان را گرامی داشت.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه سپاهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور بیانیه ای دوم آبان ماه ایام سالگرد تاسیس باشگاه و صعود تیم فوتبال سپاهان به رقابت های جام باشگاه های جهان را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در این بیانیه آمده است:

دوم آبان روزی ماندگار در تاریخ باشگاه فولادمبارکه سپاهان است. این روز در کنار اینکه ایام سالگرد تاسیس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است اتفاق بزرگی نیز در فوتبال ایران به وقوع پیوست.

در این روز حضور تیم فوتبال سپاهان در تورنمنت معتبر جام باشگاه های جهان و حضور در کنار بزرگانی همچون آ ث میلان ایتالیا، بوکاجونیورز آرژانتین، پاچوکای مکزیک، وایتاکرزیونایتد نیوزلند، ساحل تونس و اوراواردز ژاپن محرز و قطعی شد تا زردهای ایران اولین و تنها نماینده ایران در این رقابت های بین المللی در تاریخ فوتبال میهن مان لقب گیرند.

چند سال پیش هیئت مدیره باشگاه این روز را به نام سپاهان و آغاز هفته ای برای این مهم نامگذاری کرد و در نامه هایی جداگانه به سازمان تربیت بدنی و سایر نهادهای ذیصلاح آن را اعلام کرد که با استقبال این نهادها مواجه شد و بدین سان در تقویم ورزشی و در بین خانواده بزرگ فولاد مبارکه سپاهان ۲ آبان ماه به این نام دانسته و نامیده می شود.

این باشگاه ضمن سپاس و قدردانی از همه هواداران، مسئولان، تلاشگران، مدیران و دست اندرکاران سابق و فعلی فولاد مبارکه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه و اصحاب عزیز رسانه که با حمایت ها و تلاشهای بی وقفه آنان موزه افتخارات کم نظیری برای این باشگاه کهن رقم خورده امیدوار است تا به بهانه این روز و هفته همه سپاهانی ها برای تکرار افتخارات بار دیگر همقسم و هم پیمان شوند و فصل جدیدی از موفقیت و سرافرازی را رقم زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *