پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

توصیه عارف به جوانان درباره نامه رهبرانقلاب

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 404128
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رویکرد جوانان غربی به سمت ایران بیشتر شده است گفت: امیدواریم با تعاملات فرهنگی با دنیای غرب پیام رهبری و اسلام راستین را به گوش نسل جوان آن جوامع برسانیم.
به گزارش جهان، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه نامه حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی بسیار کار ارزشمندی بود، اظهار داشت: ما در جهت‌گیری انقلاب اسلامی هم شاهد بودیم که جوانان نقش آفرین بودند و امروز هم در داخل کشور بیشتر مخاطبان رهبر انقلاب و بزرگان، جوانان هستند.

وی افزود: ایشان در این نامه جوانان جوامع غربی را مورد خطاب قرار دادند تا آنها به صورت مستقیم به اسلام مراجعه و جریان اسلام را از طریق مراجع اصلی دریافت کنند. البته ایشان از بزرگان جوامع غربی ناامید نیستند ولی ان‌شالله از طریق جوانان بر روی بزرگان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی تاثیرگذار خواهند بود.

عارف همچنین با اشاره به وظیفه دانشگاهیان و قشر نخبه جامعه در تحقق و پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: به نظرم جامعه دانشگاهی و آموزش عالی باید در تعاملات علمی و فرهنگی که با دنیای غرب دارد، بتواند رهنمودها و هدایت‌های رهبر انقلاب را به جوانان و مردم کشورهای غربی منتقل کند و این مساله را بطور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد رویکرد جوانان و نسل جوان غرب به سمت ایران بیشتر شده است، اظهار داشت: امیدواریم با پیام رهبر انقلاب فضای خوبی ایجاد شود تا رفت و آمدها و تعاملات بیشتری بین جوانان دو طرف داشته باشیم و بتوانیم پیام ایشان و همچنین اسلام راستین را به گوش جوانان غرب برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *