جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۴
۲۰

اخطار رزمندگان درباره وضعيت حجاب+عکس

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 424928
اين عکس را بايد يکي از اسناد منحصربفرد در پرونده تاريخي و پرفراز و نشيب مبارزات فرزندان انقلاب اسلامي و مجاهدان فعال در دفاع مقدس با یکی از مصادیق مفاسد اجتماعي به شمار آورد.
اخطار رزمندگان درباره وضعيت حجاب+عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، تصوير زير مربوط به امضاي طومار توسط رزمندگان اسلام عليه «لاابالي گري و بي حجابي در پشت جبهه ها» مي باشد. از شواهد عکس بر مي آيد که متعلق به بچه هاي «تیپ ۲۰ رمضان» (یگان زرهی ویژه استان تهران) باشد.

مخاطب طومار دقیقا معلوم نيست اما طبيعتا بايد فرمانده «کميته هاي انقلاب اسلامي» باشد که در آن سال ها وظيفه مبارزه با منکرات را بر عهده داشت. زمان ثبت عکس نيز بين سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۵ مي باشد.

اين تصوير را بايد يکي از اسناد منحصربفرد در پرونده تاريخي و پرفراز و نشيب مبارزات فرزندان انقلاب اسلامي با با یکی از مصادیق مفاسد اجتماعي به شمار آورد. پرونده اي که هنوز هم يکي از چالش هاي جدي باورمندان به انقلاب اسلامي با دولت هايي است که مي آيند و مي روند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000424/nf00424928-1.jpg

ابعاد عکس آن مقدار هست که بتوان بيشتر متن طومار را خواند . آن چه از متن طومار قابل رويت مي باشد به اين قرار است:

«...پس از عرض سلام و تشکر از آن جناب در رابطه با زحمات و تلاش هاي فراواني که در جهت انقلاب براي سرکوبي منافقين و مبارزه با منکرات کشيده ايد، اخيرا اخبار بسيار ناگواري در رابطه با شيوع لاابالي گري و بي حجابي در سطح شهر تهران به جبهه ها مي رسد و رزمندگان که شهر و ديار خودو خانواده هاي خويش را در امان خدا و در پناه حکومت [غير قابل رويت] رها نموده اند نگران مي سازد. جاي تاسف دارد [ غيرقابل رويت] گذشت چند سال از پيروزي انقلاب خونبار اسلامي ، عده اي آلت دست بيگانه به اشاعه علني فحشا مشغولند. حزب الله مظلومانه مجبور به سکوت گرديده است. عزيزاني [ غيرقابل رويت] فرزندان ، همسران ، پدران و برادران شان در جبهه ها مشغول [ غيرقابل رويت] چگونه در مقابل تجاوز آشکار به حقوق خويش سکوت کنند و رزمندگاني که نواميس خويش را به جمهوري اسلامي سپرده و به ميادين نبرد رهسپار شده اند ، چگونه با فراغت بال از پشت جبهه ها به جنگ مشغول شوند؟

ما رزمندگان اعزامي از استان تهران ضمن اعلام اين که به حسب فرمان امام هرگز جبهه ها را ترک نخواهيم کرد و با تمام [ غيرقابل رويت] که به حزب الله در اين رابطه وا داشته شود ، استخوان در گلو و خار در چشم مردانه در مصاف کفار و کفرپيشگان خواهيم جنگيد تا خدا فتح و نصرت نهايي خود را آشکار سازد ، از جنابعالي تقاضا داريم که هر چه سريعتر به اين امر رسيدگي نموده و ضمن ارشاد افراد فريب خورده ، با عوامل بيگانه قاطعانه برخورد کنيد و اخطار رزمندگان اسلام را به ايشان ابلاغ فرماييد و در اين رابطه اگر صلاح مي دانيد [ غيرقابل رويت] ...»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Latvia
پس درسته که ما عکس شهدا عمل میکنیم ! هیچ اراده ای برای حل معضل (بحران بی حجابی) در کشور نیست . چون خود حضرات و مسئولین کشور مشکل و آلودگی دارند . یه سرکی به دفاتر و منشی های پرزرق و برق ، ادارات و سازمانها و شرکتها و زنان و دخترکان بزک کرده اونا بکشید متوجه میشید .
بهادر
Latvia
در کشور ما همه فقط شعار اسلامی بودن سر میدهند . روسای جمهورش ، نمایندگانش ، وزرایش و.... برای کسب آرا ، چند صباحی بیشتر در پست و ریاست ماندن و... به هر دریوزگی تن میدهند و از آرمانهای اسلامی و مذهبی براحتی و به انحایو بهانه های مختلف عدول میکنند . جالبه هروقت هم بحث بی حجابی و مقابله با آن پیش میاید با یک ژست متفکرانه گارد میگیرند و مدعی میشوند باید کار فرهنگی کرد !!!. واین کار فرهنگی کی میخواهد بوقوق بپیوندد معلوم نیست .
یونس
Latvia
از هر بی حجاب و بدحجابی در مورد شهدا سوال کنید همه خودشان را ارادتمند به شهید و ایثارگر و مدیون و مرهون اونا معرفی میکنند ، تریبون ها و خطابه ها و سخنرانی ها همه مملو از شعار و عرض ارادت به سلوک و منش شهداست ، کنگره و بزگداشت و... برگزار میکنیم ، فیلم میسازیم و هزاران تظاهر و بعضا ارادت های کاذب . کمتر شهیدی را میتوان دید که در وصیتنامه اش زنان و دختران و جامعه را به حفظ حجاب آن هم حجاب زینبی و فاطمی سفارش و تاکید نکرده باشد . آیا شما تناقضی در رفتارهای جامعه با مرام و مسلک شهدا میبینید ؟!!!!
United States
جناب فکر کنم حضرت آقا باشه درسته؟
Masood
Norway
دقیقاً سندی تاریخی و عبرت آموزه!
اینگونه بود که مسفدین نیروهای مخلص را سرگرم کردند تا ملت و کشور را به راحتی غارت کنند!
Iran, Islamic Republic of
ایا الان هستند رزمندگانی که برای مبارزه با فساد فراگیر اداری و مالی و برای جلوگیری از بدبختی بیشتر مردم، تومار دهند و امضا کنند و رگ گردنشان بیرون بزند؟ هیهات از یک نفر رزمنده با اخلاص.
یه احظه خوشحال شدم

با اون تیترتون
یه بشر
وضعیت حجاب و حیا هر در باهم بده.
بصیر
Romania
خدا شما را جزای خیر بدهد .مسببان بد حجابی و خود بد حجاب ها را به عذاب سخت گرفتار کند
این رزمندگان چرا نسبت به گرانی ها اخطار نمیدن یعنی انقد وضعشون خوبه
سعید
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز!
دلیلش اینه مثل عده ای همه دنیاشون تو شکمشون خلاصه نشده
راحل
تاسف ناسف تاسف
در راستای رصد و آسیب شناسی تحرکات مشکوک اجتماعی بعد از یک سال رصد امروز خبر قطعی از یک حرکت هنجار شکن مبنی بر رانندگی بدون حجاب و انداختن شال نازک دور گردن هنگام رانندگی توسط برخی دختران و زنان و تشویق به انجام این عمل شنیع از دو سال پیش در شبکه های اجتماعی زد انقلاب می دهد.این روند طی یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته و به مرحله عادی سازی رسیده و دختران و زنان با پررویی تمام بدون روسری و کاملا حق به جانب و با ادعای اینکه خودرو حریم خصوصی است اقدام می کنند.دوستان طبق پیشبینی انجام شده اگر این روند هرچه سریعتر متوقف نشود تا کمتر از دو سال آینده قطعا زنان و دختران پیاده زیادی را در خیابان خواهید دید که بدون روسری و... تردد میکنند.
لذا با برخی از دوستانمان امروز این اطلاع رسانی را به برخی خبرگزاری ها و مسءولین انجام دادیم و تا روزهای آینده پیشنهاداتی از جمله باطل کردن داءم گواهینامه این افراد در صورت مشاهده یا گزارش به ناجا و غیره هستیم .یا فاطمه زهرا س...
حسین
البته آن چه اکنون در خیابان های تهران شاهد هستیم در مقایسه با آنچه این عزیزان نسبت بدان معترض بوده اند، بی حجابی و برهنگی محسوب می شود.
آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
یکی از اهداف مبارزاتی ما حفظ شئون اسلامی و حجاب بود
منتظرالمهدی
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که موسیقی حرام در جامعه رواج داشته باشه نباید انتظار غیرت از مردا داشت و وقتی غیرتی در کار نباشه انتظار حیایی هم نمیشه از زنا داشت.....
حالا که کار به جایی رسیده که موسیقی رپ رو به اسم ایجاد نشاط در جامعه مجوز میدن و به زنان مجوز خوانندگی میدن معلوم نیست دیگه چه حروم خدایی رو میخوان حلال اعلام کنن!!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ا
احسنت
این مساله از کجا اب میخورد این دختران وپسران آقازاده ها که سوار خودرو های میلیاردی می شوند ودر خیابانهای تهران ولکردی مکنند وهر روز مد جدید را وارد مکنند
مهدي سليماني ويند جانباز دوران دفاع مقدس
بخون قشنگه!

ﻓﺮﺩﺍﯼ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﻌﺜﯽ ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
ﺟﺴﺪ ﺑﯽ ﺟﺎﻥ ﻭ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﯿﺮﮎ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺑﺴﺘﻪ
ﻭ ﺩﺭﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﮐﺎﺭﻭﻥ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ
ﺑﻮﺩﻧﺪ !
ﺗﮑﺎﻭﺭﺍﻥ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺑﺎ ﺗﻘﺪﯾﻢ 3 ﺷﻬﯿﺪ
باﻻﺧﺮﻩ ﺁﻥ ﺟﺴﺪ ﺭﺍ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ !...
ﺳﻪ ﺷﻬﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ " ﺟﺴﺪ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ !...
ﺣﺎﻝ ﭼﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻏﯿﺮﺕ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺎ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ
ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ... ؟"