جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴۴
چرا گلشیفته اینجا نیست!!!

سخنان سئوال برانگیز فیلمساز مشهور در جشن خانه سینما!

جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 134623
اصغر فرهادی کارگردان فیلم موفق"درباره الی" که توانست از چهاردهمین جشن خانه سینما جوایز متعددی را کسب کند، در سخنانی غیرمنتظره در این مراسم، از عدم فعالیت کارگردان مسئله دار سینماانتقاد کرد!
اصغر فرهادی کارگردان فیلم موفق"درباره الی" که توانست از چهاردهمین جشن خانه سینما جوایز متعددی را کسب کند، در سخنانی غیرمنتظره در این مراسم، از عدم فعالیت کارگردان مسئله دار سینما انتقاد کرد!

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،اصغر فرهادی که فیلمش توانست 6 جایزه از جوایز این جشن را بخود اختصاص دهد عنوان کرد:من هم مي‌خواستم سؤال مائده طهماسبي (يكي از اهداكنندگان جايزه‌ها) را بپرسم كه چرا گلشيفته اينجا نيست؟»، در سخناني كه باز نشان از احساساتي شدن او داشت، پرسيد «چرا بهرام بيضايي و امير نادري در سينماي ايران فيلم نمي‌سازند!» و «چرا «جعفر پناهي» فيلم نمي‌سازد» و ناگهان خواستار تغيير هر چه زودتر وضعيت مملكت شد!

گفتنی است جعفر پناهی که به اتهام ساخت فیلمی بر علیه نظام مدتی را در زندان بسر می برد، هم اکنون با قید وثیقه آزاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایشان حق نمک روخوب بجا آوردند درتلویزیون این کشور مطرح وآدم شدند حالاوکیل مدافع کسانی که درحسرت سینمای قبل انقلاب عمر میسوزانندشده
Iran, Islamic Republic of
اينها همشون مسئله دار هستند ، فيلم درباره الي كجاش موفق بود دليل جايزه گرفتنش هنجارشكني بوده و استقبال كساني كه دنبال خراب كردن سينما هستن
Iran, Islamic Republic of
خدا ریشه شما هنرمند نماها رو هرچه زودتر بکنه
که مردم رو به این روز انداختید!

يُبَصَّرُونَهُمْ يَوَدُّ الْمُجْرِمُ لَوْ يَفْتَدِي مِنْ عَذَابِ يَوْمِئِذٍ بِبَنِيهِ ﴿۱۱﴾ المعارج
Iran, Islamic Republic of
اين هنرمند نماها را كه زيادي تحويل ميگيريد اينجوري مي شوند.در هنر مهمترين عنصر خداشناسي است از آقايان بپرسيد آيا تعريفي از آن دارند؟فيلمساز سياسي؟جوايز سياسي ؟فيلم سياسي؟اظهار نظر سياسي؟
Iran, Islamic Republic of
اضغر آقا آدم نرمالی نیست از این بابا بیش از این انتظار نمی رود.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد كرن مگر خلاف قانون اساسي است ؟ حتما بايد از عملكرد نظام حمايت ميكرد ؟ خوشتان مي يومد ؟
Iran, Islamic Republic of
از این احساسات پاک و شاعرانه ایشان سپاسگزاریم. واقعا چرا؟ چرا مسعود رجوی در پیاده روهای تهران کنار ما نیست؟ چرا رهبر حزب کومله در کافه های تهران کنار ما نیست؟ چرا هیچ صهیونیستی به ایران سفر نمی کند؟ چرا شاهنشاه آریامهر فیلمهای ما را نمی بینند؟ چرا ربع پهلوی اینجا نیست؟
واقعا آقای فرهادی ماهم متاسفیم که جمعتون جمع نیست. اگر کسی از قلم جامانده بفرمایید اضافه کنیم. حالا منظور فخر شما، خانم گلشیفته را که افاضه کردند سینماگران ایران سوسک! هستند را می فهمم!!
Iran, Islamic Republic of
... اخه اون فيلم مسخره كجاش ارزش داشت كه جايزه هم بگيره و حالا طلبكار هم بشه مرتيكه ... ( بدليل توهين او به مملكت اين كلمه اورده شد . هاي جواب هويه)
Iran, Islamic Republic of
درباره الی آشغال ترین فیلم دنیاست
United States
همه نخبه های مملکتو نابود کردید
چی میخواید ازجون این مملکت
مردم شمارو نمیخوان
Iran, Islamic Republic of
مراسم بسیار خوبی بود. اینجاست که فاصله بین مراسم های نمایشی دولتی با مراسم های مردمی مشخص می شه
Iran, Islamic Republic of
مردم میخوان برخی وطن فروشان و غرب زدگان و خودباختگان نمیخوان که به جهنم،بهتره برن بغل ارباباشون تو ال ای و ودی سی..
در ضمن نخبگان این مملکت که نه بهتره بگیم به اصطلاح کسانی که خیلی دوست دارند خودشون را روشنفکر بدونند را جلال سالها قبل خوب شناخته بود،خودباختگانی در برابر فرهنگ غرب که برای شکل اونها شدن حتی حاضرند خوشدون را هم بفروشنند چه برسه به فرهنگ و مسلکشون و هموطنانشون و کشورشون..
Iran, Islamic Republic of
در این زمانه که مشخص هست چه نوع فیلم هایی جوایز را درو می کنند!!! من پیشنهاد می کنم فرهادی هم برای برطرف شدن دلتنگی هاش و دغدغه هایی که مطرح کرده بره پیش گلشیفته! یا اگر اونجا راهش دوره ببرنش پیش پناهی ! خلاصه یکی این بنده ی خدا رو از ناراحتی در بیاره! من که وقتی فیلم درباره الی رو دیدم برای وقت هدر شدم افسوس خوردم. یه دختری یه غلطی می کنه و آخرشم چوبش رو می خوره...
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر قیل و قال می کنید درباره الی انصافا فیلم خوبی بود ولی اصغر آقا برو از خود گلشیفته خانم بپرس چرا این جا نیست ایشون رو که به زور تبعید نکردن مگه این همه بازیگر تو همین شرایط کار نمی کنن؟
Iran, Islamic Republic of
يه مقايسه اي بين فيلم هاي چهارشنبه سوري و درباره الي و همچنين محاكمه در خيابان كه فيلمنامه اصغر فرهادي نوشته بندازيد تا شباهت هاي اونها ببينيد، دروغ ،خيانت مثل اينكه خودشون بدجور از اين مسائل رنج مي برند
باشه!شما دستور بدهید بر و بچز می روند گلشیفته را از آنجا می دزدند می اورند اینجا شما عقده گشایی کنی!
Iran, Islamic Republic of
اصغر جون تو چرا جو گیر شدی. مرگ بر فتنه گران سبز
هنوز جملاتی رو که در خارج از کشور بر علیه نظام بکار برد یادم هست، از این به بعد جایزه ها رو برای همین حرف زدنهاش میدن نه فیلمهاش، مخصوصاً در خارج از کشور...
Iran, Islamic Republic of
هر کس وهر چیزی ظرفیت می خواد و معرفت.....اما کو...؟بابا نیست..! خصوصا تو صنف سینما!
Iran, Islamic Republic of
اصغر آقا چیز دیگه ای نمیخواهی نون اضافه ای نوشابه ای چیزی؟؟؟؟واقعا برای این سینمای به درد نخور ولیبرال متاسفم
Iran, Islamic Republic of
پس با اصغر فرهادي هم ديگه بايد خداحافظي كرد تا قبل از اينكه در يك حادثه رانندگي جونشو از دست بده ...
Iran, Islamic Republic of
بعضی از آقایون فکر میکنند چه خبره زود جو گیر می شن آقای فرهادی شما فکر میکنی کی هستی که خواستار تغییر وضع مملکت میشی دو تا فیلم ساختی فکر نکن حق داری در مورد هر چیزی نظر بدی اگه گلشیفته نیست مگه به جز آبروریزی برای مردم چیزی دیگه داشته شماهم خیلی ناراحتی برو جای گلشیفته و آنجا فیلم بساز و از اونا جایزه بگیر و اطمینان داشته باش که راه انقلاب بدون حضور امٍثال گلشیفته و پناهی و مخملباف...هموار و ادامه پیدا خواهد کرد .
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ایشون هم باید حرفی بزند که در جشنواره های خارجی جایزه بارانش کنند و پول خوب دربیاورد
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشی یعنی چی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
زنده با اصغر فرهادي
Iran, Islamic Republic of
آخه سینمای ایران چی هست که بخواد جشن داشته باشه . سینمایی که چهار سال یه بار یه فیلم قابل دیدن که آدم سرش خوابش نبره می دونه بیرون ارزش صحبت کردن نداره. جالب تر از اون آدم هایی ان که داخل این سینمای ..... هستن و اینقدر خودشون رو تحویل می گیرن.
Iran, Islamic Republic of
استادی میگفت30 سال از انقلاب گذشت و این رسانه ها درست نشدند 300 سال دیگر هم بگذرذ باز هم درست نمی شوند چون مبنای آنها غربی است.
...
Iran, Islamic Republic of
بابا نفهمید یک چیزی گفت شما به دل نگیرید
Iran, Islamic Republic of
آخه خدا وکیلی چه فیلم هایی تو سینمای ایران ساخته میشه دامادی به نام صفر و ... !!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا از بودجه های صدا و سیما فیلمسازی را یاد گرفت حالا هم ضد نظام صحبت می کند
Iran, Islamic Republic of
جهان سلام
لطفا به كل ماجراي اتفاق افتاده در اين به اصطلاح جشن و در واقع متينگ سياسي و فحاشي و لجن پراكني بر عليه نظام و انقلاب مزخرفات زيادي از سوي افراد بعضأ تابلودار و شناخته شده عنوان شده است . جاي تأسف وتأثر بسيار است عده اي كه هم از توبره ميخورند و هم از آخور ، با ژست هاي طلبكارانه و با امكانات وهزينه هاي دولت دست به چنين گفتار و حركاتي ميزنند .
عده اي از شركت كنندگان در متينگ سياسي خانه سينما ، خانوادگي از موقعيت ها استفاده ميكنند و به نظام دهن كجي !
از جمله دختر يكي از اين خاوانواده هاي به اصطلأح هنري مچ بند سبز ميبندد و به روي سن ميرود و آن ديگري ......! چه بايد گفت و چه كار بايد كرد در حالي كه وزارتخانه و مديران مربوطه ناظر منفعل هستنند و گمان نميكنم هرگز به اندازه ما غصه بخورند ! حتي غصه ! باور كنيد !
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب است که کسانی این فیلم را تشویق می کنند و به آن جایزه می دهند.
مگر نه اینکه این فیلم که پایانی نومیدانه و مآیوس کننده دارد، مسقیما تشویق به دوستی پسر و دختر و با هم به شمال رفتن آنها می کند؟
خداوکیلی اونایی که درباره الی رو دیدن چی فهمیدن ازش؟یه فیلم با درونمایه کاملا غربی وغربزده.
مشکل اینجاست که افراد حد خودشونو نمیدونن.گیرم تو کارگردانی ، یه فیلمتم خوب در اومده کی گفته باید درباره وضعیت مملکت نظر بدی؟
از کوزه همان برون تراود که در اوست
Iran, Islamic Republic of
من ده دوازده ساله كه سينما نرفتم و از اين بابت هيچ ضرري هم نكردم. نه پول دادم و نه وقت گرانبهام رو پاي آتا آشغالهاي روشنفكرانه هدر دادم. به شما هم توصيه مي كنم سينما رو تحريم كنيد، به جاش بريد پارك و با خانواده، كوبيده با دوغ و ريحون بزنيد به بدن.
Iran, Islamic Republic of
آنقدر اين صداوسيما لالا به لي لي اينها گذاشته فكركردن خبري بابا جان اين ... رفته يك غلطي كرده چوبش راهم بايد بخورد آقاي فرهادي و امثالهم هم اگر خوششان ميآيدو دل تنگ ... شدند بروند ؛ هركسي چهاراتا جفنگيات سرهم كرده فكركرده هنرمنده ؛ گلشيفه ... كي كه تو بخواهي علمش كني ؟
Iran, Islamic Republic of
واثعا که ... دو کلمه حرف حساب رو هم طاقت نمیارین ...!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان در خواب خرگوشی هستند ...
یه خورده اب بپاشید صورتشون تا از خواب بیدار شوند
Iran, Islamic Republic of
گوهر پاک بباید که شود قابل فیض/
ور نه هر سنگ و گلی لولو و مرجان نشود
اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش/که به تلبیس و حیل ،دیو مسلمان نشود

حافظ
یادم نمیرود یکی از این هنرمندنماها گفته است بعد از انقلاب حذف سه چیز باعث شده سینما از رونق بیفتد " شراب، سکس و خشونت".ای خاک بر سر این نوع هنر....
Iran, Islamic Republic of
اصغر فرهادی بعد از این کار مدال شجاعت از کاخ الیزه خواهد گرفت...
Iran, Islamic Republic of
فیلم درباره ی الی هم الکی بزرگ شده کجاش درخور جایزه ست.ایکاش مجال کار از هنرمندنمایانی که به آبروی هنرمندان به امید مطرح شدن به هر کار ضد اخلاقی وضدایرانی برای دریافت پول از اربابان کثیفشان دست میزنند گرفته شود
به امیدریشه کنی این مفسدان خودفروش اجنبی پرست بی هویت ازسینمای ایران
صادق پور
Iran, Islamic Republic of
وای به حال ماچه کسایی فیلم می سازندوبچه های مامی بینند
Iran, Islamic Republic of
با سلام احتراما باطلاع میرساند سوزش جناب آقای فرهادی از آنجاست که فیلم ایشان که با لابی در جشنواره اول شده بود در اکران مورد استقبال واقع نشد وفروش نکرد متاسفانه امروزه هم که مد شده هر کسی کم میاره به روشهای خاص برای مطرح شدن رو میاره به هر حال آقای فرهادی باید از کسانی که به ایشان توهم داده اند ناراحت باشند در ضمن آدم زنده وکیل و وصی نمیخواد
Iran, Islamic Republic of
برای بی هنرمندان .....(البته همه نه) همون رژیم شاه ملعون خوبه که این ..... رو آدم هم حساب نمی کرد