سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
معاون فرهنگی سازمان اوقاف عنوان کرد

جشن میلادامام‌حسن (ع) در۱۶۳۷امامزاده

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 431128
معاون فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح ضیافت الهی امسال در ۲۱۰۰ امامزاده کشور در حال برگزاری است، گفت: همرمان با اجرای این طرح ، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، در ۱۶۳۷ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهارداشت: سازمان اوقاف همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و معارفی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن در امامزادگان، طرح ملی «ضیافت الهی» را برگزار می‌کند که امسال این طرح ، در ۲۱۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور در حال برگزاری است.

وی با با بیان اینکه امشب مصادف با شب ۱۵ ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، جشن میلاد آن حضرت در ۱۶۳۷ بقعه متبرکه برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم برنامه هایی از قبیل ؛ سخنرانی، مولودی خوانی ، اقامه نماز مغرب و عشاء و برپایی محفل انس با قرآن کریم پیش بینی شده است.

شرفخانی اضافه کرد: در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری این جشن ، مراسم اطعام روزه داران با سفره های افطاری ساده برپا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته ، خیمه‌های معرفت شامل موضوعات مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چندرسانه‌ای در امامزادگان شاخص برپا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *