پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جدید‌ترین قیمت سیم‌کارت در بازار تلفن همراه

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 265321
سیم‌کارت‌های کد یک با قیمت بالای یک میلیون و 600 هزار تومان، گران‌ترین و سیم‌کارت‌های کد 8 با قیمت 250 هزار تومان، ارزان‌ترین سیم‌کارت‌های دائمی این روزهای بازار هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام فعالان بازار، این روزها سیم‌کارت‌های کد یک اغلب قیمتی بالای یک میلیون و 600 هزار تومان دارند و سیم‌کارت‌هایی که با پیش‌شماره 2 شروع می‌شوند با قیمتی بالای 800 تا 850 هزار تومان به فروش می‌رسند.

بنابر اعلام انجمن فروشندگان سیم‌کارت کد‌های 3 اغلب قیمتی بین 600 تا 650 هزار تومان دارند و سیم‌کارت‌های کد 4 بهایی بالغ بر 450 تومان دارند. هم‌چنین برای خط تلفن همراه با پیش‌شماره 5 رقم 390 تومان، کد 6 نیز 330 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش خط‌های موبایل با پیش‌شماره 7 بالای 260 هزار تومان و کد 8 نیز بیش از 250 هزار تومان قیمت دارد.

البته مبلغ سیم‌کارت‌ها بر اساس میزان رند بودن آنها و کارکرده یا صفر بودن‌شان متغیر است و گفته می‌شود قیمت‌های فوق پایین‌ترین قیمت‌ها محسوب می‌شوند.

بنا بر اعلام رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی طی یک یا دو هفته اخیر سیم‌کارت‌هایی که پیش شماره‌های یک تا سه دارند با افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

افشار فروتن لاهیجی به خبرنگار ایسنا گفت: با این وجود سایر خط‌های موبایل تفاوت فاحشی در قیمت نداشته‌اند و درنهایت تغییرات قیمت آن‌ها در حد 20 تا 30 هزار تومان بوده است.

فروتن دلیل اصلی افزایش جدید قیمت این سه خط را نیز در گرو بحث عرضه و تقاضا دانست و گفت: با توجه به این‌که عرضه خط یک کمی کمتر از دو خط دیگر است و با توجه به شرایطی که به این واسطه ایجاد می‌شود، قیمت این خط به مراتب بالاتر از سایر کدهاست.

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت در پایان صحبت‌های خود یادآور شد که پیش از این هم پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش قیمت سیم‌کارت‌ها صورت گرفته بود و این افزایش قیمت، دور از انتظار نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *