پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۳

تشکیل تیم ویژه علیه کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 155521
تشکیل تیم ویژه علیه کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی

گمانه زنی ها برای ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان در حالی شدت گرفته که جریان مخالف ، برنامه ریزی های گسترده ای برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی انجام داده است. 

به گزارش جهان، اطرافیان هاشمی رفسنجانی در تازه ترین برنامه های خود اقدام به تشکیل یک تیم سیاسی رسانه ای کرده اند که تمام هدف این گروه عدم موفقیت آیت الله مهدوی کنی در انتخابات آتی هیئت رییس مجلس خبرگان است. 

گروهی از مسئولان روزنامه ها، برخی اعضای مجلس خبرگان، خانواده هاشمی رفسنجانی و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد جزء اعضای این تیم به شمار می روند. 

جریان سیاسی رسانه ای ویژه ای نیز در استانها فعالیت خود را آغاز کرده است. 

عمده ترین محورها برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی در چند حوزه خلاصه شده است. 

این تیم طی روزهای آینده سعی زیادی خواهد داشت تا القا کندمقامات ارشد کشور با ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان مخالف هستند. 

بیماری و کهولت سن آیت الله مهدوی کنی از دیگر محورها خواهد بود. 

در این میان ماموریت ویژه ای برای مهدی خزعلی در نظر گرفته شده است.وی مامور است تا مطالبی را علیه آیت الله مهدوی کنی و برخی اعضای خانواده وی در وبلاگش مطرح کند. 

این تیم فعالیت ویژه ای برای لابی با آیت الله مهدوی کنی جهت انصراف وی پیش بینی کرده است تا جایی که قرار است شدت فشارها بر مهدوی کنی به گونه ای باشد تا ایشان در معذوریت اخلاقی گرفتار شده و وارد عرصه انتخابات هیئت رییسه مجلس خبرگان نشوند. 

تاکید بر مقبولیت و مصلحت ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان، و جذب افراد میانه که در بین گزینه هاشمی-مهدوی کنی تردید دارند؛ از دیگر راهبردهای این تیم مطرح شده است. 

ترس از حضور آیت الله مهدوی کنی و بسیج تمام امکانات و اشخاص برای تخریب و انصراف آیت الله مهدوی کنی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش منابع خبری تاکید کردند"آیت الله علم الهدی در رایزنی هایی که با جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری داشته ، این موضوع را مطرح کرده که از آیت الله مهدوی کنی بصورت جمعی درخواست کنیم برای ریاست مجلس خبرگان کاندید شود.
 
گفته می شود در رایزنی های انجام شده بیش از ۵۰ تن از اعضای خبرگان موافق کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی هستند."

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدواریم مجلس خبرگان با درایت رسالت خود را با تغیر ریاست مجلس خبرگان در این موقعیت خطیر تاریخی انجام دهد، تا انشاء الله التیامی بر زخم های دل مردم ولایت مدار باشد .
Iran, Islamic Republic of
این اخبار اگر فتنه گری نیست پس چه اسمی دارد؟ شماها به چیزی جز خصومتهای سیاسی و عیب جویی نمی اندیشید؟ ... از روز قیامت بترسید
United States
ايشان همچنين گفتند: خداي متعال به پيغمبر خود هم مي‌فرمايد "لزوم تقوا، رعايت تقوا، مخاطبش حتي وجود مقدس پيغمبر است. "

رهبر فرزانه انقلاب با تأكيد بر اينكه خدا را در نظر داشته باشيم و مراقب اعمال خود، رفتار خود و گفتار خود و حتي افكار و تصورات خود باشيم، فرمودند: اين معناي تقواست؛ اگر اين حاصل شد همه راه‌هاي بسته گشوده خواهد شد و خداي متعال در همه مراحل ملتي را كه داراي تقواست، ياري خواهد كرد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی خار چشم دشمنان اسلام است
Iran, Islamic Republic of
هر کجا یک فتنه باشد سر و کله دانشگاه ازاد پیدا می شود .
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
... اهل بصیرت باید بیشتر هوشیار باشند .
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
مجلس به القائات فتنه گران توجه نکند. اگر هم کسانی ادعا می کنند که هاشمی در انقلاب زحمت کشیده است کسی منکر نیست اما ... میزان حال فعلی افراد است .
علامه مصباح یزدی که مقام معظم رهبری ایشان را مطهری زمان می دانند و شجاعت و بصیرت ایشان زبانزد است بهترین گزینه به نظر می رسد.
Iran, Islamic Republic of
آیت الله مهدوی کنی کارنامه ای موفق و پاک دارند و کسی نمی تواند ایشان را تخریب کند و ولایت پذیری خود را در زمان امام و آقا ثابت کرده اند.
اگر بدور از هر هیاهو مجلس خبرگان بخواهد رئيسي لايق انتخاب كند بهترين گزينه آقايان شاهرودي و مصباح يزدي خواهند بود.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
مجلس خبرگان باید برای ریاست خود فردی خالص . ولایت مدار . بصیر و در خط اسلام و قرآن و دین را در مسند ریاست خود قرار دهد .
از نمایندگان محترم خبرگان انتظار میرود که ملاحظه کاری ننمایند و فعل افراد را ملاک قرار دهند و نه افردی که در آزمون فتنه 88 رد شده اند. در غیر اینصورت با مسامحه و ملاحظه کاری در فردای قیامت باید پاسخگوی 70 میلیون امت اسلامی ایران باشند.
در ضمن انتخاب هر یک از حضرات آیت الله مهدوی کنی و یا مصباح یزدی به ریاست خبرگان رهبری از موهبت های الهی خواهد بود.
ايت الله مهدوي كني از اول انقلاب در مجلس خبرگان حضور نداشته و حضور ايشان در اين دوره و شرايط خاص بي‌حكمت نيست. شما خودتان داريد جو سازي مي كنيد. چطور ممكن است يك خبره مملكت كه قرار است در مورد مسائل بسيار اساسي تصميم بگيرد تحت تاثير حرفهاي اين و آن قرار بگيرد؟؟
خدا کند دلهای همه در مجمع بسمت وسویی هدایت شود که یک عالم وارسته و ولایتی انتخاب شود تا دل دوستان انقلاب شاد و چشم دشمنان داخلی وخارجی کور گردد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جلسه آینده خبرگان رهبری در مقطع زمانی فعلی وسرنوشت ساز در گذار یک امتحان بسی مهم و سرنوشت ساز در راستای انتخاب ریاست آن قرارگرفته است . و لذا خبرگان رهبری بایستی خودشان را اثبات نمایند. و با یک انتخاب صحیح و احسن از بین خبرگان مجلس شخصی ولایت مدار را برای آن انتخاب نماید و خبرگی خود را در واقع حساس نشان دهند.
بحث اساسی این است که مردم آنانی را که در فتنه 88 مردود شده اند و چنانچه در مجلس خبرگان حضور داشته باشند را بر نمی تابند ..
Netherlands
بنظر می رسد با توجه به مشی منطق مدار آقای مهدوی کنی بهترین گزینه برای جانشینی هاشمی رفسنجانی هست.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از چنان سابقه ای و پشتوانه ای برخوردار است که رییس مجمع یا مجلس خبرگان بیش از انکه وی سود ببرد نظام سود می برد . اگر خبرگان به فکر اسلام و نظام هستند ... فرد در حال حاضر هاشمی است اگر کمی تامل کنید
قطعا موفق به جدایی رهبری و هاشمی نخواهید شد ...
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
بر مردم لازم است جواب سران فتنه را در همین دنیا بدهند و قیامت جای خود دارد . ملت اسلامی ایران ملتی است با بصیرت ، متفکر، شجاع ، ولایت مدار ، ظلم ستیز که در هرزمان لازم باشد در صحنه حضور دارند و پاسخ دندان شکن به جریان فتنه خواهند داد .
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ایت الله یزدی یا ایت الله احمد خاتمی کاندیدا می شدند خیالمان راحت تر می شد .
Iran, Islamic Republic of
ميزان حال فعلي افراد است
Iran, Islamic Republic of
والله غالب علي امره -فعال لما يريد - يهدي من يشا و يظل من يشا-
همه امور دست اوست.
وقت آن رسیده که اقای هاشمی با کم کردن مسولیت های خویش مقداری وقت در اختیار خانواده خود قرار دهد
فردي گفته است: "هاشمی از چنان سابقه ای و پشتوانه ای برخوردار است که رییس مجمع یا مجلس خبرگان بیش از انکه وی سود ببرد نظام سود می برد . اگر خبرگان به فکر اسلام و نظام هستند ... فرد در حال حاضر هاشمی است اگر کمی تامل کنید"
واقعاً كمي فكر كنيم. اين چه طلب‌كاري است كه آقاي هاشمي و طرفدارانش دارند و نظام را مديون خود مي‌دانند؟ ما هر چه داريم از اسلام است. از امام خميني(ره) است كه اسلام را احيا كرد.