سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

مدارس شاهد درجه‌بندی می‌شوند

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 458921
مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از درجه‌بندی مدارس شاهد در سطح کشور خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهبود کیفیت آموزشی در مدارس شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدحسین کفراشی، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس شاهد و ایثارگر استان یزد اظهار داشت: به منظور کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شاهد و ایثارگر، برنامه های مدونی در حال اجراست و به نظر می رسد درجه بندی این مدارس نیز در این زمینه اثرگذار باشد.
 
وی عنوان کرد: هوشمندسازی کلاسهای درس در این مدارس نیز به کیفیت بخشی آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان این مدارس کمک می کند بر این اساس تاکنون از مجموع ۱۳ هزار کلاس درس در مدارس شاهد و ایثارگر، ۹ هزار کلاس هوشمندسازی شده اند.
 
کفراشی خاطرنشان کرد: هم اکنون بالغ بر ۳۷۰ هزار دانش آموز در مدارس شاهد و ایثارگر در سطح کشور مشغول تحصیل هستند و ۳۰ هزار معلم، مسئولیت آموزش به آنها را بر عهده دارند.
 
اجرای طرح «افق قرآنی» در مدارس شاهد و ایثارگر
 
مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: طرح های قرآنی نیز در کنار کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شاهد و ایثارگر اجرا می شود که امسال طرح افق قرآنی برای مقطع ابتدایی و متوسطه اول برنامه ریزی شده و اجرايی خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از معلمان کارآزموده در برنامه های قرآنی این مدارس استفاده می شود که در این راستا تاکنون هفت هزار معلم در دوره های آموزشی مرتبط شرکت کرده اند.
 
تحصیل ۹ هزار دانش آموز یزدی در ۳۳ مدرسه شاهد
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست از تحصیل ۹ هزار دانش آموز یزدی در مدارس شاهد و ایثارگر این استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر در استان یزد ۳۳ مدرسه شاهد مشغول فعالیت هستند.
 
احمد شیرزاد خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش استان یزد دارد و این همکاری و همدلی سبب شده مدارس شاهد استان یزد در زمره بهترین مدارس این استان باشند.
https://jahannews.com/vdcgx79tqak9ny4.rpra.html
jahannews.com/vdcgx79tqak9ny4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *