پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازي مرجع الكترونيكي علوم مديريت ايران

سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 84852
پايگاه اينترنتي "مرجع الكترونيكي علوم مديريت ايران " به آدرس www.eModir.com با همت جمعي از اساتيد و دانشجويان رشته مديريت كشور راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرنگار سرويس "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، در اين پايگاه با هدف توليد، بازآفريني، انتشار و تبادل اطلاعات علمي و ارائه خدمات آموزشي و مشاوره اي در زمينه مديريت براي همه ايرانيان و فارسي زبانان طراحي و راه اندازي شده و داراي بخش‌هاي متنوعي براي پاسخگويي به نيازهاي علمي-آموزشي اساتيد، مديران، دانشجويان و كليه علاقمندان به رشته مديريت است.
بخش‌هاي مختلف اين سايت عبارتند از تئوري‌هاي مديريت،مقالات مديريتي،معرفي نشريات علمي،متون و جزوات،اطلاعات مربوط به ادامه تحصيل در رشته‌هاي مديريت،پايان نامه‌هاي دكتري و كارشناسي ارشد رشته مديريت،معرفي سمينارهاي مديريتي،معرفي پايگاه‌هاي علمي،مصاحبه با كارآفرينان،اسلايدهاي مديريتي،اخبار بازار كار،بانك اطلاعات اساتيد مديريت،تالارهاي بحث و گفتگو، مشاوره مديريت،معرفي كتاب‌هاي مديريتي،معرفي وبلاگ‌هاي مديريتي.
كليه خدمات اين پايگاه براي عموم رايگان است و كاربران مي توانند با مراجعه به بخش انتشار مطالب، نوشته‌ها و يافته‌هاي تحقيقاتي خود را به نام خود در اين سايت منتشر نمايند. مديران اين پايگاه آمادگي خود را براي همكاري با سازمان‌ها، سايت‌هاي مرتبط، انجمن‌هاي علمي و دانشگاه‌ها اعلام مي‌دارند. كاربران علاقمند به مباحث مديريتي، مي‌توانند براي بازديد از "مرجع الكترونيكي علوم مديريت ايران " به آدرس www.eModir.com مراجعه نمايند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *