جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ادعای‌تازه‌سعودی‌ها درباره محل‌اختفای اسد!

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 266528
منابع اطلاعاتی یک نشریه عربستان مدعی شدند که بشار اسد همراه با خانواده‌اش هم اکنون در یک کشتی جنگی که روسیه تامین امنیت آن را به عهده دارد، زندگی می‌کنند.
به گزارش جهان، خبر به نقل از روزنامه الوطن عربستان گزارش داد: که خانواده و مشاوران بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در یک کشتی جنگی در دریایی مدیترانه سکونت دارند و بشار اسد برای دیدارها و نشست‌های رسمی با هلی‌کوپتر به سوریه سفر می‌کند.

بنا به گفته این منابع خبری هنگامی که بشار اسد به کشورش سفر می‌کند در مکان‌های فاش نشده فرود می‌آید و تحت حفاظت شدید به کاخ ریاست جمهوری منتقل می‌شود.

بر طبق این گزارش، در حالی که اسد اعتماد خود را به دستگاه‌ امنیتی‌اش از دست داده است، کشتی جنگی محافظت شده توسط روسیه محیط امنی را برای وی به وجود می‌آورد.

بنا به گزارش روزنامه عربستانی حضور بشار اسد در این کشتی جنگی نشان‌دهنده این است که وی از سوی روسیه پناهندگی سیاسی دریافت کرده است اما هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مسکو ارائه نشده است.

روزنامه عربستانی مدعی است این شرایط اظهار نظر روز یکشنبه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را مبنی بر این که حذف بشار اسد از قدرت غیر قابل اجرا است، تقویت می‌کند.

در این گزارش تاکید شده است: حضور بشار اسد در این کشتی ممکن است نشانه‌ای از مذاکرات قریب‌الوقوع در خصوص جنگ در سوریه باشد.
https://jahannews.com/vdcgx39x7ak93n4.rpra.html
jahannews.com/vdcgx39x7ak93n4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *