سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

پیگیری ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز شهرک اکباتان

پیگیری جدی شورای شهر در ارتباط با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک اکباتان
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 376120
برخی از افراد حاضر در جلسه امروز شورا معتقد بودند که در منطقه شهرک اکباتان ساخت وسازهای غیر مجاز صورت می گیرد که قرار بر این شد که پرویز سروری این موضوع را پیگیری کند.
پیگیری ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز شهرک اکباتان
به گزارش جهان، محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با تهران پرس در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه شهرک اکباتان و حواشی که در جلسه امروز شورا رخ داد اظهار داشت:این که با شلوغ بازی در جلسه شورا برخی از افراد تصمیم داشته باشند که نظرات خودشان را بدون هیچ گونه کار کارشناسی بیان کنند امکان پذیر نخواهد بود .

وی در ادامه افزود: افرادی که معترض به نحوه ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران هستند،می توانند طی درخواستی از شورا بخواهند که این موضوع را پیگیری نمایند.

پرویز سروری عضو دیگر شورای شهر تهران درباره موضوع ساخت وسازهای غیرمجاز در منطقه شهرک اکباتان نیز به تهران پرس گفت:برخی از افراد حاضر در جلسه امروز شورا معتقد بودند که در منطقه شهرک اکباتان ساخت وسازهای غیر مجاز صورت می گیرد که قرار بر این شد که بنده به شخصه این موضوع را پیگیری کنم.

وی در ادامه افزود: قرار بر این شد در جلسه مشترک با مسئولین شهرداری منطقه ۵ و همچنین آقایان صابری و حقانی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه رسیدگی شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که مهمانان حاضر در جلسه معتقد بودند که فضای سبز منطقه اکباتان در حال تبدیل شدن به مراکز تجاری است که بایستی ابتدا این موضوع به تایید اعضای شورا و سپس نظرات مسئولین شهرداری منطقه ۵ را جویا شد.

سروری در ادامه تصریح داشت: چنانچه مجوزی در رابطه با تبدیل فضای سبز به مراکز تجاری صادر داشته باشد،شورا قطعا با متخلفین برخورد جدی خواهد کرد.

 در جلسه امروز شورای شهر تهران یکی از حاضران در جلسه با اشاره به صحبت‌های اعضای شورا در ارتباط با اهمیت حق حیات انسان‌ها، گفت که ۱۲۰ هزار نفر در شهرک اکباتان هستند که به خاطر ساخت‌وسازهای غیرمجاز جانشان در خطر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *