سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اعلام جزئیات‌سفر رئیس‌جمهور به استان‌تهران

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 436628
استاندار تهران از جزئیات سفر رئیس‌جمهور به استان تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید حسین هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح روز پنجشنبه با حضور در میدان نماز شهرستان اسلامشهر با مردم بهارستان، رباط‌کریم و اسلامشهر دیدار و گفتگو کرده و مشکلات این شهرستان را بررسی می‌کند.

وی افزود: روز سه‌شنبه هم جلسه‌ای در دفتر رئیس‌جمهور داریم تا تمامی مشکلات و درخواست‌های مردمی در این سه شهرستان را توضیح داده و ارزیابی کنیم. این بیست و یکمین سفر استانی رئیس‌جمهور است و قطعاً مانند سفر قبلی که ۶۴۲ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت، برای این سه شهرستان هم برکاتی دارد.

در ادامه این گفتگو استاندار تهران در مورد سیل اخیر پایتخت، گفت: یکسری نواقصی وجود دارد که موجب شده با ۱۸ میلیمتر باران، این حادثه رخ دهد و آمادگی نسبی در این حادثه وجود داشت، اما ساخت و سازهای قبلی در حریم رودخانه موجب این مشکلات شد. ما در این دولت اصلاً اجازه ندادیم هیچ ساخت و ساز غیرمجازی انجام شود و حتی به کارگاه مستقر در جاده امامزاده داوود(ع) هم تذکر داده بودیم تا جابجا شوند اما گوش نکردند.

هاشمی در پاسخ به مهر در مورد اینکه آیا با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، مدیران استانداری برای کاندیداتوری، استعفا داده‌اند گفت: به غیر از فرماندار قدس، هیچ فرماندار دیگری استعفا نداده است.

وی همچنین اظهار داشت: ستاد انتخابات در استانداری و فرمانداری‌ها تشکیل شده تا انتخاباتی سالم داشته باشیم و منتظر دستورات لازم از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *