جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قهرمانی شهرداری در لیگ برتر تکواندو

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 410239
تيم شهرداري ورامين امروز با شکست تيم‌هاي جوانه و بانک شهر عنوان قهرماني در سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر را از آن خود کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در اولین رقابت تیم‌ها در هفته ششم از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور که از صبح امروز (یکشنبه) در خانه تکواندو در حال پیگیری است؛ دو تیم شهرداری ورامین و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان، شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسیدند.

فرهاد عبداللهی، سیداحمد خسروفر، علی پاکدین، حمیدرضا بیات و سجاد مردانی از تیم شهرداری ورامین برنده از شیاپ چانگ خارج شدند و بردهای تیم جوانه توسط محمد سلیمانی، شاهین پورمنصور و محمدصادق طالبی بدست آمد.

تیم شهرداری ورامین در دومین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر موفق به پیروزی برابر بانک شهر شد. صبح امروز دو تیم شهرداری ورامین و بانک شهر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت جذاب، شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسیدند.

محمد خمسه، فرهاد عبدالهی، سیداحمد خسروفر، محمد امامی و سجاد مردانی بردهای تیم شهرداری را بدست آوردند و پیروزی های تیم بانک شهر، توسط آرش صلاحی نژاد، رضا کریمی و مسعود قهرمانی کسب شد.

هدایت تیم شهرداری ورامین برعهده پیام خانلرخانی بود و جوانه با سرمربیگری رحیم صالحی در این رقابت حضور داشت. تیم شهرداری ورامین دومین سال متوالی است که عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب می‌کند.

تیم شهرداری ورامین هفته گذشته عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *