جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

تلاش استقلال برای تطهیر اقدام کرار

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 409835
هافبک عراقی استقلال با اعلام این موضوع که به دلیل عدم تسلط به زبان فارسی نتوانسته منظور خود را برساند گفت که امیدوار است شانس حضور در لیگ برتر ایران را از او نگیرند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کرار جاسم در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با عذر خواهی مجدد از عکس العملش در بازی با سایپا گفت: در آن لحظه احساسی شدم و نسبت به داور بازی عکس العمل نشان دادم که یک عکس العمل احساسی بود. باز هم از داوران ایرانی عذرخواهی و خواهش می‌کنم به خاطر یک اشتباه من در زمان حضورم در تراکتورسازی با ذهنیت منفی نسبت به من قضاوت نکنند.

هافبک عراقی استقلال افزود: از باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که پیگیر مشکلات من است ولی هواداران بدانند که من آنها و باشگاه استقلال را قلبا دوست دارم و به خاطر این تیم حاضرم از جانم نیز بگذرم. استقلال تیم محبوب من و کشور ایران کشور دوم من است و دارای لیگ بسیارقوی و منظمی است.

کرار جاسم که با حضور وکیل خود صحبت می‌کرد گفت: می‌بینید که من به زبان فارسی کامل مسلط نیستم و بدون کمک همراهانم نمی‌توانم فارسی را راحت صحبت کنم. در مورد اظهارنظرهای من راجع به فدراسیون نیز سوءتفاهم شده است و مطمئن باشید منظور من چیزی نبود که به زبان آورده‌ام. من در فوتبال ایران حضور دارم و مطمئنا درباره فوتبال ایران این حرف‌ها را مطرح نکرده‌ام. از شما می‌پرسم من اگر فوتبال ایران و فدراسیون را قبول نداشتم به اینجا می‌آمدم؟

وی ادامه داد: همه در آسیا می‌دانند فوتبال ایران از پیشرفته‌ترین کشورها است و من صحبت دیگری مطرح کردم که اینگونه برداشت شد.

کرار تصریح کرد: قصد دارم تا پایان فصل بدون حضور وکیل خود با رسانه‌ای صحبت نکنم و تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال صحبت‌هایم منعکس خواهد شد و اگر مکالمه‌ای با دوستان رسانه‌ای داشته باشم نیز این مکالمات خصوصی است و به شکل مصاحبه نباید منتشر شود تا این سوءتفاهم‌ها ایجاد نشود.

به گزارش تسنیم کرار در حالی از اظهارات گذشته خود عقب‌نشینی کرده و به نوعی درصد رد آنها برآمده که در گذشته نیز چنین رفتارهایی از او دیده شده است. این بازیکن اصولا در فوتبال ایران این نکته را به خوبی یاد گرفته که حرف بزند و بعد از آن حرفش را تغییر دهد، بدرفتاری کند و بعد از آن کارش را توجیه کند. نمونه اخیر هم از این دست کارها است که متاسفانه باشگاه استقلال هم در این راه، همراه بازیکن جنجالی‌اش شده و درصد تطهیر او برآمده است. شاید اگر باشگاه استقلال اینگونه رفتارها را انجام نمی‌داد کرار به خودش این اجازه را نمی‌داد که اینگونه رفتار کند. این در حالی است که فیلم‌های حرکات ناشایست کرار در زمین مسابقه و البته فایل‌های صوتی اظهارات او گویاتر و شفاف‌تر از «پا‌ک‌کُنی» است که مسئولان استقلال و کرار آن را در دست گرفته‌اند و در تلاش برای پاک کردن صورت مسئله هستند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اتفاقا خیلی خوب فارسی بلد است ولی دور از جان زر می زنه
بیطرف
یک غریبه میاد تو کشور خودمون بهمون توهین میکنه اونوقت ازش طرفداری هم میکنیم خیلی جالب شده یه زمانی غیرت 1000 بود ولی حالا !!!!!!