پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

واکنش به کشتی بانوان در ایران

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 409538
اتحادیه جهانی کشتی گزارشی از راه‌اندازی کشتی بانوان در فدراسیون ایران نوشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به شروع فعالیت کشتی بانوان در فدراسیون ایران اشاره کرد و نوشت: رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ایران تایید کرد که ایران در بخش کشتی با کمربند بانوان فعالیت‌هایش را آغاز می‌کند و در حالی است که این اولین فعالیت فدراسیون کشتی ایران در کشتی بانوان است.

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در واکنش به این اقدام ایران گفت: از این که فدراسیون کشتی ایران تلاش دارد تا فرصت حضور در ورزش کشتی را برای بانوان مهیا کند هیجان زده هستیم. این پیشرفت مورد تشویق ما بوده و مشتاقانه حمایت خود را از این برنامه توسعه‌ای در کشتی بانوان ایران اعلام می‌کنیم.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه گزارش خود به این موضوع اشاره کرد که در جریان جام جهانی ۲۰۱۵ رودیکا یاکشی نماینده زن اتحادیه جهانی کشتی در سالن مسابقات در تهران حضور پیدا کرد و همچنین سال قبل کیکی کلی سرپرست تیم کشتی آمریکا در مراسم افتتاحیه به عنوان اولین زن بر روی تشکهای کشتی سالن هفتم تیر تهران رژه رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
United States
این فرد شکر خورده که خوشحال شده
واقعا داریم خاک بر سر می شویم
معلوم نیست به کجا می رویم
خدا به دادمان برس
United Kingdom
از این که فدراسیون کشتی ایران تلاش دارد تا فرصت حضور در ورزش کشتی را برای بانوان مهیا کند هیجان زده هستیم.

اگر بفهمیم، این جمله خیلی معنا دارد و غلط بودن مسیر را به وضوح معلوم می کند.
اندک اندک خیل مستان می رسند
آقای خادم خودش حاضره به نوامیس اش اجازه بده با حجاب کامل اسلامی(!) در مقابل چشم اجانب کشتی بگیرن؟!