جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲
در راستای افزایش اعتبار پاسپورت ایرانی!

لیبی هم دیگر به ایران ویزا نمی دهد!

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 442135
ارتش لیبی اعلام کرد اجازه ورود ایرانی ها و اعضای برخی کشورها را به لیبی نمی دهد.
به گزارش جهان، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز خبر داد، ارتش لیبی روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد دولت به رسمیت شناخته شده لیبی در سطح بین المللی مستقر در شرق این کشور ورود یمنی ها ، پاکستانی ها و ایرانی ها را به لیبی ممنوع کرده است.

این اقدام در حقیقت ممنوعیت صدور روادید را که پیشتر در مورد سودانی ها ، بنگلادشی ها ، فلسطینیان و سوری ها به اجرا در می آمد گسترش می دهد.

از زمانی که گروهی به نام « فجر لیبی » کنترل طرابلس پایتخت این کشور را در ماه اوت گذشته به دست گرفت و با انتصاب کابینه ای برای خود ، عبدالله الثنی نخست وزیر به رسمیت شناخته شده لیبی در سطح بین المللی را وادار کرد به شرق کشور برود لیبی با بی ثباتی روزافزون روبرو بوده است.

بر این اساس دولت الثنی و نیروهای امنیتی وابسته به آن تنها قادر خواهند بود این ممنوعیت صدور روادید را در فرودگاه های طبرق ( به ضم ط و ر ) و الابرق ( به فتح الف و ر ) در شرق لیبی به اجرا درآورند.

خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی که از متحدان الثنی به شمار می رود این ممنوعیت جدید را امضا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شازده
Iran, Islamic Republic of
ببخشید، کجا به ما ویزا میدهد بریم همونجا؟
کورش
شما با این طرز فکر، میتونید به لندن و لوس انجلس بروید !