سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پايان مهلت معرفي هيأت مديره سرخ آبی ها

شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 162839
نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا از پايان مهلت زماني در اوايل ارديبهشت براي معرفي هيأت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خبر داد.
سهيل مهدي در گفت‌وگو با فارس، كه امروز به عنوان نماينده AFC از باشگاه نفت تهران بازديد كرد، گفت: با ۱۸ مديرعامل باشگاه‌هاي ليگ برتري جلسه خواهيم داشت كه دليل آن هم اين است كه در مورد استانداردهاي AFC با باشگاه‌ها تعامل داشته باشيم و بازديد من جنبه نظارتي و انتقادي ندارد. بازديد بعدي كه از سوي نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا صورت مي‌گيرد جنبه نظارتي و انتقادي دارد.

وي ادامه داد: جلسات ما با مديران باشگاه‌ها بيشتر براي همفكري، تعامل و بهبود كاستي‌هاست. هدف اين است كه كم و كسري‌هايي را كه مي‌بينيم با تعامل دوجانبه با باشگاه‌ها برطرف كنيم تا انشاءالله بتوانيم همچنان امتياز بالايي از نمايندگان AFC براي كسب سهميه در ليگ قهرمانان آسيا بگيريم.
مهدي در مورد زمان دقيق حضور نمايندگان AFC در ايران گفت: اين نمايندگان اواخر ارديبهشت ماه به ايران خواهند آمد.

وي در مورد اينكه پرويز مظلومي از احتمال كاهش يك سهميه فوتبال ايران خبر داده بود، گفت: چنين بحثي كارشناسي‌ شده نيست زيرا هيچ كس نمي‌تواند اكنون نتيجه را پيش‌بيني كند. در واقع ما در امتحان ثلث سوم هستيم و تمام كشورهاي آسيايي اين درس را مي‌خوانند و با مقايسه كشورها ميانگين امتيازها مشخص مي‌شود. تصور مي‌كنم ميانگين امتيازات باشگاه‌هاي ما نسبت به گذشته بيشتر شدهژ زيرا هيچ باشگاهي عقب‌گرد ندارد و حتي اگر يك درصد هم باشگاهي رشد داشته باشد معنايش آن است كه نسبت به سال قبل بهتر شديم. البته نمي‌دانيم رقباي ما چه كار كرده‌اند.

مهدي تاكيد كرد:‌ من امروز از باشگاه نفت تهران ديدن كردم كه زيرساخت‌هاي بسيار عالي براي باشگاه فراهم كردند و امكانات حرفه‌اي در اختيار دارند.
نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا در مورد وضعيت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و معرفي نشدن اعضاي هيأت مديره دو باشگاه، به فارس گفت: آنطور كه مي‌دانم اين دو باشگاه نيز در حال انجام اين امور هستند. هنوز هيچ باشگاهي را به كنفدراسيون آسيا معرفي نكرده‌ايم اما فرجه زماني براي اين كار تعيين شده است كه تصور مي‌كنم در روزهاي اول ارديبهشت اين فرجه به پايان مي‌رسد. انشاءالله تا آن زمان هيأت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال نيز معرفي خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *