سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

عکسبرداری پهپادهای سپاه و ارتش از ناوهای آمریکایی

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 217036
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: اینکه گفته می شود هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی از فضای ایران عبور و عکسبرداری کرده اند صحت ندارد و حرف تخصصی نیست.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، امیر فرزاد اسماعیلی افزود: هر کشوری که بخواهد اطلاعاتش را حفظ کند آنرا پنهان می کند اما اگر بخواهد از طریق اطلاعاتی دشمن را به اشتباه بیاندازد آن را در معرض دید قرار می دهد که البته هیچ ارزشی هم ندارد.

وی افزود: مهمتر از هواپیماهای بدون سرنشین ، سامانه ماهواره های اطلاعاتی و جاسوسی هستند که بهترین و قویترین عکس ها را می گیرند.

وی اضافه کرد: اینکه ادعا کردند هواپیماهای بدون سرنشین از فضای ایران عبور می کند دیدید که یکی خواست عبور کند و سرنوشت آن چه شد.

امیرسرتیپ اسماعیلی گفت: نمی توان ثابت کرد که عکس های منتشر شده از چه دوربین و چه سامانه ای گرفته شده اما این عکس ها از سامانه های ماهواره ای است و متعلق به سامانه های هواپیماهای بدون سرنشین که از فضای ایران عبور کرده باشند نیست.

وی افزود: این در حالیست که پهپادهای سپاه و ارتش بر فراز ناوهای آمریکایی پرواز و عکسبرداری می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرسنل نظامی خدا قوت. روز 29 فروردین روز ارتش مبارک