جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رکود در کشور به آفتی بزرگ تبدیل شده

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 457535
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: رکود کنونی در کشور تبدیل به آفتی بزرگ شده و دولت نیز نباید فراکسیون ضد رکود را رقیب خود بداند.
به گزارش جهان، حسین نجابت نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به دنبال تشکیل فراکسیون ضدرکود در جلسه علنی روز گذشته مجلس اظهار داشت: رکود در حال حاضر آفتی است که در کشور دامنگیر شده است.
 
وی در همین رابطه با تاکید بر اینکه گرچه دولت سعی کرده تورم را کنترل کند که تاکنون به نسبت موفق بوده اما این کنترل فقط مخصوص تورم بوده و در زمینه خروج رکود اقدامی صورت نگرفته است، افزود: برای این مسئله لازم است کل کشور اعم از دولت و مجلس یک صدا و متحد شوند.
 
عضو فراکسیون ضدرکود مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در مجلس هم این فراکسیون تشکیل شده تا این معضل اجتماعی (رکود) را حل کرده و برای حل آن چاره‌ای بیندیشد.
 
نجابت در ادامه مطلب فوق تاکید کرد: ممکن است مجلس برای خروج از رکود و حل معضل اقتصادی کشور به راهکارهای دیگری برسد. به ویژه این کمیسیون در تصویب یک بودجه‌ای که تحرک به اقتصاد بدهد نیز می‌تواند کمک کند. مجلس طبیعتا باید راهکارهایی از جمله اقدامات اقتصادی جهت خروج از رکود داشته باشد.
 
وی در خاتمه متذکر شد: بناست در این فراکسیون خط و خط‌بازی کنار گذاشته شده و حل این مسئله (رکود) را مسئله‌ای ملی بدانیم و دولت نیز این فراکسیون را رقیب خود نداند.
https://jahannews.com/vdcgwu9tnak9nn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwu9tnak9nn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *