پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

شریعتمداری:شهید صانع به ما خبر می رساند

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۶
کد مطلب: 157330

حسین شریعتمداری شب گذشته با حضور در یک برنامه خبری گفت:شهید صانع از کسانی بود که به ما خبر می رساند.

به گزارش جهان مدیرمسوول کیهان با بیان اینکه برخی از ما می پرسند شما این اخبار محرمانه را از کجا می آورید، توضیح داد:اخبار پنهان کیهان از طریق همین بچه حزب اللهی هائی است که همه جا حضور دارند و به ما خبر می رسانند.

وی ادامه داد:اتفاقا شهید ژاله از کسانی بود که به ما خبر و اطلاعات می رساند. مثلا وی چندی پیش با جمعی نزد آقای منتظری رفته بودند که خبر این دیدار را هم به ما دادند و ما منتشر کردیم.

شریعتمداری تصریح کرد:کسانی که علاقه داشته باشند بیشتر دقیق شوند می توانند به اخبار ویژه کیهان مراجعه کنند.

مدیر مسوول روزنامه کیهان همچنین اظهار داشت:من معتقد هستم که ایشان را شناسائی کردند و زدند چون نحوه شهادت هم همین را می گوید.

گفتنی است سراج، دیگر كارشناس این برنامه نیز با اشاره به كرد و سنی بودن شهید ژاله و مناسبت ۲۵ بهمن برای حزب منحله كوموله، ترور وی را برنامه ریزی شده توصیف كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقيقا همين طور است.اگر كمي دقت كنيم در آستانه هفته وحدت يكي از برادران دانشجوي اهل سنت به شهادت ميرسد!!!؟؟؟قطع به يقين برنامه ريزي شده بود هم براي كشته سازي و هم براي تفرقه افكني شيعه و سني.دشمنان پس از ناكامي در شكستن اتحاد همه اديان و اقشار در فتنه 88 به اين راهكار كهنه روي آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
این ها فکر می کردند شهادت صانع ژاله درگیری اکراد را دامن می زد در حالیکه کردها باور دارند هر جا کرد است انجا ایران است