سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

پیشنهاد آمریکا در مذاکرات مضحک است

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 381638
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی یشنهاد آمریکایی‌ها برای قطع اتصالات سانتریفیوژهای ایران را مضحک خواند.
به گزارش جهان، حسین شیخ‌الاسلام مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با فارس، درباره پیشنهاد جدید آمریکایی‌ها به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مبنی بر قطع اتصالات سانتریفیوژ‌ها به عنوان یک گام اعتماد‌ساز از سوی ایران، گفت: من مطمئن نیستم که آنها این پیشنهاد را رسماً به ما داده باشند چرا که صرفاً مطبوعات غربی آن را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها احتمالاً عاقل‌تر از این هستند که چنین پیشنهاد مضحکی به ما بدهند، افزود: اگر چنین پیشنهادی رسما از سوی مقامات آمریکایی ارائه شده باشد نشان دهنده نگاه بچه‌گانه آنها به مذاکرات و یا احمق فرض کردن طرف ایرانی است.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: بر فرض ارائه رسمی آن از سوی طرف آمریکایی باید پرسید آنها با علم به اینکه قطع اتصالات سانتریفیوژ‌ها یقینا از سوی ایران رد می‌شود پس چرا این پیشنهاد را طرح می‌کنند؟

وی در پاسخ به این سؤال گفت: آمریکا می‌خواهد اینطور جلوه دهد که ما یک پیشنهاد سازنده دیگر نیز جهت پیشبرد مذاکرات به ایرانی‌ها ارائه دادیم اما آنها آن را رد کردند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل تصریح کرد: ارائه چنین پیشنهاداتی توهین به ملت ایران و بازی کردن با حیثیت کشورمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب ..شما دنبال جنگ با دنیا می گردین برادر من؟؟؟!!!
Amir
کدوم ملت من هم جزو ملتم من از اقای روحانی التماس می کنم با اوباما مستقیم صحبت کنه واین موضوع رو تموم کنه جرات داری این پیغام من را بذار