شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ادامه پذیره نویسی در فرابورس +فهرست

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 355330
فرابورس ایران از ادامه پذیره‌نویسی اوراق مشارکت برخی شرکتها در فرابورس خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از مدیریت فناوری بورس تهران، فرابورس ایران از ادامه پذیره نویسی اوراق مشارکت برخی شرکتها در فرابورس خبرداد.

ادامه پذیره نویسی اوراق مشارکت شرکت میدکو در نماد معاملاتی ومدکو۲۱ ۹۳/۱/۲۷ ۰۸:۲۶

کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ پیرو اطلاعیه شماره ۰۶۹۶/الف/۹۳ مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۳ این شرکت و روزهای گذشته، امروز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۱/۱۳۹۳ تعداد ۹۸۳،۱۰۲ ورقه باقیمانده از ۲،۰۰۰،۰۰۰ برگه اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) به منظور تأمین مالی ۴ پروژه عمرانی با قیمت اسمی هر ورقه ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال در نماد معاملاتی ومدکو۲۱ و نمونیک MIDQ۱ ، پذیره نویسی می گردد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: ۱.کارگزاران محترم می بایست در فیلد قیمت سامانه معاملاتی عدد ۱۰۰ را وارد نمایند (سامانه عدد ۱۰۰ را برابر قیمت اسمی اوراق (۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال) در نظر می گیرد). ۲.هیچگونه محدودیتی در خرید ابن اوراق توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی وجود ندارد. ۳.محدودیت حجمی برای هر سفارش (بلوک) ۱۰،۰۰۰ ورقه می باشد. ۴.اوراق مزبور بانام و قابل معامله در فرابورس بوده و نرخ سود علی الحساب سالانه آن ۲۰ درصد است، که مواعد پردات بصورت ماهانه بوده و سررسید اوراق ۲۵/۰۱/۱۳۹۷ می باشد. ضامن اوراق مذکور بانک ملت، متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تأمین سرمایه بانک ملت (سهامی خاص) و بازارگردان این اوراق شرکت تأمین سرمایه بانک ملت (سهامی خاص) می باشد. ۵. دوره پذیره نویسی اوراق مذکور از روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۱/۱۳۹۳ تا تاریخ ۳۰/۰۱/۱۳۹۳ به مدت ۴ روز کاری می باشد. ۶.کلیه کارمزدها و هزینه پذیره نویسی اوراق توسط ناشر اوراق پرداخت خواهد شد. لذا کارگزاران نباید مبلغی بابت کارمزد از مشتریان اخذ نمایند. ۷.تسویه حساب و پایاپای این اوراق همانند اوراق سهام بوده، با این تفاوت که روز تسویه T+۱ می باشد. ۸.کارگزاران می بایستی یک شماره حساب بانکی متمرکز که به نام دارنده اوراق است، جهت واریز سود و اصل اوارق در سررسید، به شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام نمایند. ۹.پس از اتمام پذیره نویسی، معاملات ثانویه این اوراق در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس آغاز می‌شود. مدیریت بازار فرابورس ایران

آخرین روز پذیره نویسی اوراق مشارکت شرکت توسعه صنعت نفت وگاز پرشیا(پرشیا۱) ۹۳/۱/۲۷ ۰۸:۲۳

کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ پیرو اطلاعیه شماره ۰۶۹۰/الف/۹۳ مورخ ۱۷/۰۱/۱۳۹۳ این شرکت و روزهای گذشته، امروز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۱/۱۳۹۳ در آخرین روز از پذیره نویسی اوراق مشارکت شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا (سهامی خاص) به منظور تأمین مالی پروژه میدان نفتی یاران شمالی، تعداد ۱،۹۹۹،۹۹۰ ورقه باقیمانده از ۲،۰۰۰،۰۰۰ برگه اوراق مذکور با قیمت اسمی هر ورقه ۱،۰۰۰،۰۰ ریال در نماد معاملاتی پرشیا۱ و نمونیک PERQ۱ ، پذیره نویسی می گردد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است:

۱.کارگزاران محترم می بایست در فیلد قیمت سامانه معاملاتی عدد ۱۰۰ را وارد نمایند (سامانه عدد ۱۰۰ را برابر قیمت اسمی اوراق (۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال) در نظر می گیرد).

۲.حداقل تعداد اوراق قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی یا حقوقی ۱۰ ورقه بوده و سفارشات خرید می بایست به صورت مضربی از ۱۰ ورقه باشد.

۳.محدودیت حجمی برای هر سفارش (بلوک) ۱۰،۰۰۰ ورقه می باشد.

۴.اورا مزبور بانام و قابل معامله در فرابورس بوده و نرخ سود علی الحساب سالانه آن ۲۰ درصد است، که مواعد پرداخت بصورت ۳ ماه یکبار بوده و سررسید اوراق ۲۳/۰۱/۱۳۹۷ می باشد. ضامن اوراق مذکور مؤسسه اعتباری کوثر مرکزی، متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تأمین سرمایه امین (سهامی خاص) و بازارگردان این اوراق شرکت تأمین سرمایه امین (سهامی خاص) می باشد.

۵. دوره پذیره نویسی اوراق مذکور از روز شنبه مورخ ۲۳/۰۱/۱۳۹۳ تا امروز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۱/۱۳۹۳ به مدت ۵ روز می باشد.

۶.کلیه کارمزدها و هزینه پذیره نویسی اوراق توسط ناشر اوراق پرداخت خواهد شد. لذا کارگزاران نباید مبلغی بابت کارمزد از مشتریان اخذ نمایند.

۷.تسویه حساب و پایاپای این اوراق همانند اوراق سهام بوده، با این تفاوت که روز تسویه T+۱ می باشد.

۸.کارگزاران می بایستی یک شماره حساب بانکی متمرکز که به نام دارنده اوراق است، جهت واریز سود و اصل اوارق در سررسید، به شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام نمایند.

۹. از اتمام پذیره نویسی، معاملات ثانویه این اوراق در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس آغاز می‌شود. مدیریت بازار فرابورس ایرانی
https://jahannews.com/vdcgwn9wzak9nw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwn9wzak9nw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *