چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

جدید ترین آمار درباره اعمال منافی عفت و طلاق در کشور

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 51533
سال 80 بالاترین تعداد پرونده های اعمال منافی عفت را دارا بوده و از این سال به بعد تعداد پرونده ها سیر نزولی داشته است.
جدید ترین آمار درباره اعمال منافی عفت و طلاق در کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان نيوز طی آخرین سرشماری رسمی کشوری و آمار اعلام شده از سوی شورای فرهنگی اجتماعی زنان، بیشترین دستگیر شدگان زن در طی سال های سرشماری مربوط به سال 84 بوده و استان خراسان رکورددار این رقم در سطح کشور است و استان تهران در رده بعدی قرار دارد. 

همچنین در این گزارش تعداد پرونده های مربوط به اعمال منافی عفت نیز درج و در آن به کاهش این اعمال در سال های اخیر اشاره شده است. چرا که سال 80 بالاترین تعداد پرونده های اعمال منافی عفت را دارا بوده و از این سال به بعد تعداد پرونده ها سیر نزولی داشته است. 

این گزارش به علاوه میزان طلاق را نیز مورد بررسی قرار داده و در آن باز از کاهش میزان طلاق در سال های اخیر خبر داده است. زیرا بر اساس آمار تعداد پرونده های مربوط به طلاق در سال 81 به رقمی نزدیک 150 هزار مورد رسیده و پس از آن سیر نزولی خود را طی کرده است که طبق آخرین آمار در سال 87 تعداد 101 هزار و 113 فقره طلاق در سال 1387 در كشور به ثبت رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *