پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۸

اگر نیلی وزیر نشود، به وزارت فکر می‌کنم

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 388631
رئیس دانشگاه امیرکبیر در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد احتمالی دولت را برای تصدی وزارت علوم، گفت: انشاءالله که امروز آقای نیلی، وزیر می‌شود اما اگر نشود به پیشنهاد احتمالی فکر خواهم کرد.
اگر نیلی وزیر نشود، به وزارت فکر می‌کنم
به گزارش جهان،‌ احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که شنیده شده در صورت عدم رأی اعتماد مجلس به محمود نیلی احمدآبادی، شما به عنوان گزینه اصلی به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهید شد و آیاد دولت در این‌باره با شما مذاکره داشته؟، گفت: خیر؛ دولت تاکنون با بنده صحبتی درباره وزارت علوم نداشته است.

وی افزود: ما از آقای دکتر نیلی احمدآبادی حمایت می‌کنیم و امیدواریم که ایشان امروز از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

معتمدی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا پیشنهاد احتمالی دولت را برای تصدی وزارت علوم خواهید پذیرفت یا نه، گفت: انشاءالله که امروز آقای نیلی، وزیر می‌شود اما اگر این طور نشود به این پیشنهاد فکر خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقایانی که دنبال گزینه اصلی دولت هستند... شما بگید مشکلتون چیه چکار دارید گزینه اصلی کی هست
مشکلی که ندارن اما میخان ببینن پشت این معرفی وزیر ضعیف چه نقشه و بلوای سیاسیی نهفتس،امکانش هست بعده رای نیاوردنش باز جنجال بسازن دولتیا ک این مجلس با ما لجه و چوب لا چرخ دولت میذاره فقط ب خاطر اینکه بورسیه هاشونو رو کردیم
مودی
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر من مشخصه که این گزینه از طرف گروه های افراطی و فشار اصلاحاتچی به رییس جمهور تحمیل شده و گر نه کسی که برای ریاست یک دانشگاه از شورای عالی انقلاب فرهنگی که اتفاقا رییسش همین آقای رییس جمهوره نتونسته رای بگیره چطور توسط همین رییس جمهور به مجلس معرفی شده تا هدایت و مدیریت دهها دانشگاه بزرگ رو به عهده بگیره...؟؟!!!!
...
ان شا الله با حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات سال آینده جوابی محکم ....
آزادی بیان در تفکر شما موج میزنه...سر و ته مطلب و میزنی انوقت اون چیزی که مورد نظرت رو منتشر میکنی.خوب اینکه خیلی مضحکه!!!
توفیقی از قزوین
دولتی اگر وامدار جریانی خاص شود واویلا واویلا واویلا واویلا واویلا واویلا واویلا واویلا !!!!!!!!مشکل اینجاست برادر!
به نظر میاد تا دانشجو یا زاهدی به عنوان وزیر پیشنهاد نشن داستان به همین وضع ادامه داره!!
این آقای معتمدی هم مثل نیلی است و نزدیک ترین فرد به میلی منفرد است و حتی اتاقش در کنار اتاق میلی منفرد در دانشگاه امیرکبیر است