سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کفاشیان:اتفاق بازی پرسپولیس و داماش تن ما را لرزاند

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 216839
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هنوز حکمی به دست من نرسیده، اما من کارم را دنبال می‌کنم.
به گزارش جهان علی کفاشیان در گفت و گو با فارس، در حاشیه دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: از اعتماد عباسی بسیار خوشحالیم، اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید همه کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که حکم شما یک ساله است یا چهار ساله هنوز حکمی به دست ما نرسیده اما من کارم را دنبال می‌کنم و برنامه‌ها را پیاده می‌کنم. نمی‌گذارم مشکلی پیش بیاید و نمی‌توانیم یک دقیقه و یک ثانیه را از دست بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه آیا علیرضا منصوریان را شما انتخاب کرده‌اید یا کی روش اظهار داشت: منصوریان را کی‌روش انتخاب کرد، اما نمی‌دانم چرا می‌گویند من انتخاب کردم. به دنبال این هستیم تا کی‌روش به آزادی عمل کارش را انجام دهد. نگاه ویژه عباسی و قوت قلبی که به ما داد بسیار خوب بود. از عباسی برای این دیدار تشکر می‌کنیم. البته ورزش همیشه باخت‌هایش برای ما است و معلوم نیست بردها برای کیست.

کفاشیان با بیان اینکه هیچ کوتاهی از عباسی در فوتبال دیده نشد عنوان کرد: 25 کشور کمر همت بسته‌اند تا با برنامه ریزی به جام جهانی بروند. کار بزرگی پیش رو داریم که از عهده یک نفر برنمی‌آید و باید گروهی دست به دست هم دهیم وقت کمک به تیم ملی است نه پرداختن به مسائل حاشیه‌ای. منتظر سیاست‌هایی هستیم که باید ابلاغ شود.

وی افزود: یک اتفاق در بازی پرسپولیس و داماش با اشتباه داور تن ما را لرزاند اگر این اتفاق در فدراسیون می‌افتاد چه بلایی سر ما می‌آمد. این کار ما را سخت‌تر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *