جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

لیست بازیکنان مدنظر درخشان لو رفت!

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 396939
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته با حضور در جلسه هیات مدیره پرسپولیس فهرست جدیدی را ارائه کرد.
به گزارش جهان،خبر ورزشی نوشت: طفلکی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که تا چند روز پیش مرتب عکس، شرح و مطلب از او چاپ می‌شد راهی بازداشتگاه شد تا دیروز (چهارشنبه) اعضای هیأت مدیره پرسپولیس دور هم بنشینند و تشکیل جلسه بدهند!

این نشست در دفتر شخصی علی‌اکبر طاهری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و دوستان در موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

البته این جلسه ۲ مهمان هم داشت؛ حمید درخشان و حسین عبدی! در راستای اینکه یکی از دغدغه‌های کادرفنی و هواداران پرسپولیس، جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیاست، حمید درخشان سرمربی سرخپوشان لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در غیاب حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه در اختیار اعضای هیأت مدیره قرار داد تا هر چه زودتر اقدامات لازم برای جذب آنان صورت پذیرد.

سرمربی پرسپولیس خواهان وحید طالب‌لو، محسن مسلمان، بابک حاتمی، ایوب کلانتری، میثم مجیدی، محسن ایران‌نژاد، جابر انصاری، یوسف وکیا و یک مهاجم خارجی شد و دلایل خود را نیز برای اعضای هیأت مدیره برشمرد.

درخشان در حالی این حرف‌ها را مطرح کرده که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای واگذار کردن محسن مسلمان به پرسپولیس سنگ بسیار بزرگی انداخته و خواهان مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده که عملاً این نقل و انتقال منتفی است.

همچنین باشگاه استقلال خوزستان و گسترش‌فولاد هم آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخته و پیش از این اعلام کرده‌اند میثم مجیدی و جابر انصاری را در اختیار این تیم نخواهند گذاشت و می‌ماند سایر گزینه‌ها که باید دید برای جذب آنان پول می‌رسد یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *