چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اعتبار جدید برای‌خدمات زیربنایی مسکن‌مهر

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 436934
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان بابت تأمین خدمات زیربنایی و ۶۰ میلیارد تومان بابت پرداخت به دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب هزینه شده تا این بار از دوش مردم برداشته شود.
به گزارش جهان، احمد اصغری مهرآبادی در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سئوال که گفته می شود قیمت واحدهای مسکن مهر در شهر پرند قرار است افزایش یابد گفت:قیمت‌ واحدهای مسکن مهر در پرند نهایی و در سامانه اطلاع‌رسانی اعلام شده است، بنابراین هیچ افزایش قیمت دیگری در کار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در پرند تسهیلات افزایش پنج میلیون تومانی مصوب را دریافت خواهند کرد گفت:با این مصوبه دیگر نباید مشکلی بابت کندی کار و یا عدم تکمیل و گرانی مجدد قیمت مسکن مهر در شهر پرند باشد.

مهرآبادی در پاسخ به این سوال که چه تعداد واحد مسکن مهر منتظر نصب انشعاب آب و برق برای واگذاری هستند تاکید کرد:بالغ بر ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد خدمات زیربنایی هستند و به محض نصب انشعاب این واحدها واگذار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی دستور داده از محل فروش اراضی به تامین خدمات زیربنایی کمک شود گفت:۱۵۰ میلیارد تومان بابت تأمین خدمات زیربنایی و ۶۰ میلیارد تومان بابت پرداخت به دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب هزینه شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر درباره تعداد واحدهای به اتمام رسیده مسکن مهر در کل کشور خاطرنشان کرد: از کل دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر، کار ساخت یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی افزود: وزرای راه و شهرسازی و نیرو در حال پیگیری هستند و اگر اعتبار مورد نیاز تزریق شود تمام ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تا پایان سال تحویل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *