جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۳
سردار فدوی مطرح کرد:

نیروهای آمریکایی در آب‌های منطقه فرصت برگشت پیدا نمی‌کنند

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 436835
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی در برابر شیطان بزرگ به قدرت بازدارندگی فعال تبدیل شده است، گفت: نیروهای آمریکایی در آب‌های منطقه فرصت برگشت پیدا نمی‌کنند.
نیروهای آمریکایی در آب‌های منطقه فرصت برگشت پیدا نمی‌کنند
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار دریادار علی فدوی شامگاه دوشنبه در جمع نیروهای مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ شهید غواص اظهار کرد: شهید نادر مهدوی در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا در خلیج فارس به شهادت رسیده است.

وی به آموزش نیروهای دریایی سپاه در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) از ۳۴ سال گذشته اشاره کرد و افزود: به‌زودی دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای در مرکز مذکور افتتاح می‌شود.

فدوی از تجمیع دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: دانشکده‌های موشکی، شناوری و هوادریا در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه قدرت و توانایی رزمندگان اسلام برگرفته از قدرت امام (ره) و شهداست، تصریح کرد: سال‌های طولانی از قدرت مذکور بهره‌مند هستیم و سال‌های بسیار دیگر نیز انقلاب اسلامی و ایران از قدرت امام (ره) و شهدا بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: باور قدرت امام (ره) و شهدا مربوط به ملت ایران است زیرا مردمی که از سال ۴۲ تا ۵۷ و تاکنون این مسیر را پیمودند مشاهده کردند این راه غیرت و افتخار را به دنبال‌ داشته است.

فدوی با اشاره به اینکه باور رزمندگان در دوران دفاع مقدس به قدرت لایزال الهی اتصال پیدا کرد، گفت: تمام مستکبران و جلادان عالم در تاریخ در مقابل قدرت الهی به حساب نمی‌آیند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، به چالش کشیدن دنیای استکبار توسط ملت ایران در مدت ۳۷ سال گذشته را به دلیل اتصال به قدرت الهی خواند و یادآور شد: آنها که پس پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل این انقلاب اقدام کردند با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه آمریکا با ۷۶ فروند ناو جنگی در زمستان سال ۶۵ به صورت مستقیم وارد نبرد علیه جمهوری اسلامی ایران شد، خاطرنشان کرد: سال‌های ۶۶ و ۶۷ آمریکا در خلیج فارس جنگ با رزمندگان اسلام را آغاز کرد و پس از مدتی به این نتیجه رسیدند یک تفکر جدید وارد عرصه دریا شده و توان مقابله با آن را ندارند.

فدوی به تفکر جدید نیروی دریایی سپاه در عرصه دریا اشاره کرد و افزود: شناورهای تندروی سپاه قادر هستند ناوهای دشمن را در خلیج فارس غرق کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه سیاستمداران آمریکایی نیاز دارند اتفاقات سال‌های ۶۶ و ۶۷ خلیج فارس برای آنها یادآوری شود، اظهار کرد: در زمان مذکور ۸۵ فروند ناو آمریکایی وارد خلیج فارس شد و سیاستمداران آمریکایی باید بدانند ناو ساموئل بی‌رابرتز چگونه منهدم شده است.

وی به نخستین کاروان پشتیبانی از نفتکش‌های کویت به بندر احمدی این کشور توسط ناوگان آمریکایی اشاره کرد و گفت: کشتی بریشتون یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های دنیا که ظرفیت حمل سه میلیون تن نفت را داشت قبل از اینکه به بندر احمدی برسد توسط موشک‌های سرگردان منهدم شد.

فدوی از ۱۷ عملیات موشکی ساحل به دریا در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: تمام موشک‌ها در شمال خلیج فارس به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ۱۳۹ عملیات مقابله به مثل در خلیج فارس، تصریح کرد: ۱۷ عملیات موشکی در خلیج فارس انجام شد ضمن اینکه ۱۰ فروند کشتی مورد اصابت قرار گرفتند و منهدم شدند.

وی به اقدام علیه نیروهای حزب‌الله لبنان، حماس، سوریه و عراق اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای آمریکایی اذعان می‌کنند عملیات‌های مذکور علیه انقلاب اسلامی است و در تمام آنها با شکست مواجه شدند.

فدوی با بیان اینکه آمریکا نتوانست حکومت مبارک را مدت ۲۰ روز حفظ کند، خاطرنشان کرد: مدت پنج سال است می‌خواهند حکومت بشار اسد در سوریه را از بین ببرند اما نتوانستند و اذعان می‌کنند ماندگاری اسد به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از او است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه متذکر شد: دشمنان قدرت ولی فقیه و شهدا را درک نمی‌کنند و این موضوع دلیل شکست آنهاست.

وی با تاکید براینکه آمریکا تنها منطق زور را می‌فهمد، اظهار کرد: در مدت ۳۷ سال گذشته آمریکایی‌ها با منطق زور علیه ایران اقدام کردند و تاکنون نتوانستند کاری انجام دهند.

فدوی به تهدید آمریکا مبنی بر گزینه‌های روی میز اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان ایران اراده کرده، گزینه‌های خود را به‌کار برده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مصوبه شورای امنیت ملی ایران، بیان کرد: نیروهای آمریکایی را وادار به تمکین کردیم هنگام عبور از خلیج فارس باید با شناورهای ما مکالمه فارسی داشته باشند و به دلیل اینکه منطق آمریکا بر مبنای زور است آن را پذیرفتند.

وی دشمن انقلاب اسلامی را شیطان صفت خواند و تصریح کرد: اقتدار انقلاب اسلامی در برابر شیطان بزرگ به قدرت بازدارندگی فعال تبدیل شده است.

فدوی با بیان اینکه آمریکا براساس فایده، هزینه اقدام می‌کند، گفت: هنوز از جلسه مذاکره با ایران برنخاستند حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و این سخنان برای رسانه‌های غربی تبدیل به مضحکه شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، اقتدار رزمندگان اسلام را با اتکال به خدا، پیامبر (ص)، امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: آمادگی داریم کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین اقدام آمریکا را با قدرت پاسخ دهیم و این مقابله قابل مقایسه با نبرد نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در لبنان، سوریه و ... نیست.

وی با اشاره به اینکه در رزمایش‌ها توان اندکی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در بالاترین آمادگی قرار دارند و زمانی نیروهای آمریکایی قدرت انقلاب اسلامی را درک می‌کنند که دیگر زنده نیستند.

فدوی به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی فرصت استثنایی را به طرف مقابل داده و مواظب باشند این فرصت را از دست ندهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا از خباثت‌های خود از سال ۳۲ تاکنون علیه ایران برائت بجوید و معذرت‌خواهی کند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به تعهداتی که دادند بی‌خباثت عمل کنند زیرا انقلاب اسلامی اکنون در بالاترین توانمندی قرار دارد.

وی به اصابت موشک به ۵۸۰ فروند کشتی در مدت هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ۴۹ درصد از اصابت کشتی‌ها مربوط به یک سال و نیم سال‌های ۶۶ و ۶۷ زمان حضور نیروهای آمریکایی در منطقه است.

فدوی وجود نیروهای آمریکایی را سبب افزایش ۹ برابری ناامنی در منطقه خواند و بیان کرد: ورود نیروهای آمریکایی در هر نبرد در منطقه موجب افزایش ناامنی و شکست آنها شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نبرد دشمنان با مردم یمن، اظهار کرد: صد درصد اعلام می‌کنیم نیروهای آمریکایی، صهیونیستی و ... در یمن با شکست مواجه می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که نیروهای نظامی ما زیر نظر دولت نیستند وگرنه معلوم نبود از باب اعتدال و تدبیر و امید چه مانور عقلانیتی را به اجرا می گذاشتند؟!
دم شما گرم...

کیف میکنم وقتی حرفاتون رو میخونم...
طعم جبهه میده حرفاتون، غیرت و صلابت و غرور و عزت نفس کالای کم یابیه تو این روزگار...
Iran, Islamic Republic of
یا شاید هم طعم حماقت!!
Iran, Islamic Republic of
البته بستگی کامل به ذهن شما وسطح درک و شعور شما دارد؟! که ظاهرا ....
...
Iran, Islamic Republic of
از نظر افراد ...، شجاعت و شهامت و شهادت، حماقت است. شما بمان با ... ات ...
منفرد
Iran, Islamic Republic of
آملدگی داریم کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین اقدام آمریکا را با قدرت پاسخ دهیم و این مقابله قابل مقایسه با نبرد نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در لبنان، سوریه و ... نیست.
کاملا بستگی به ذائقه انسان دارد.
مثل کودفروشی که از بازار گلاب فروشان رد میشد و غش کرد!
Iran, Islamic Republic of
ما را از چه می ترسانند؟!

ما عاشقان جهادیم
سردار عزيز ! كاش يه دوره آموزشي در خصوص تواناييهاي نظامي ايران براي دولتمردان مدعي اعتدال و تدبير و چه و چه مي گذاشتين و يه جورايي به اونها مي فهموندين كه ...
فدائی امامت و ولایت
اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
درود بر رزمندگان بصیر و ولایتمدار همیشه آماده
درد و بلات بریزه سر آنهایی که برای رابطه با آمریکای جنایتکار دلشان لک زده و در هر زمان و هر مکان از رابطا با این گرگ وحشی حرف می زنند درود بر تمامی رزمندگان چه ارتش و سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی که هر کدام به نوبه خود حافظ امنیت و اقتدار این مملکت عزیز هستند
شازده
Iran, Islamic Republic of
درست است که آسیب پذیری دشمن در منطقه زیاد است. ولی آسیب پذیری ما خیلی بیشتر است چرا که دشمن هزاران کیلومتر دورتر از ما پشت اقیانوس قرار دارد و موقیت ما محل درگیری است و این ما هستیم که جای فرار نداریم.
عزیزان دشمن را دست کم نگیریم و از کری خوانی بیمورد بپرهیزیم.
با سلام من فکر نمی کنم که آسیب پذیری ما بیشتر باشد چراکه صحنه گردان های دولت امریکا ، همان لابی و سرمایه داران یهودی-صهیونیستی است فلذا اگه این شیطان بزرگ دست از پا خطا کند آرزوی دیرینه ی نیرو های حقیقی انقلاب قطعا برآورده خواهد شد و آن چیزی نیست جز با خاک یکسان شدن اسرائیل با موشک های بالستیک سجیل و شهاب