جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

منصوریان:نسل ملبورن استرالیا می‌تواند

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 440975
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: قبل از اینکه صحبت های خود را شروع کنم باید بگویم که بهترین سورپرایز بود که این قدر هوادار به ورزشگاه آمدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر نفت مقابل الاهلی اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت های خود را شروع کنم باید بگویم که بهترین سورپرایز بود که این قدر هوادار به ورزشگاه آمدند و دست تک تک آنها را می بوسم. در طول ۹۰ دقیقه نگران این بودم که روی سادگی بازیکنانم به گل برسند.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. یک ۹۰ دقیقه را باختیم اگر صفر صفر هم تمام می شد باید به تیم حریف گل می زدیم باید در این مدت همدلی بازیکنان را بیشتر کنیم نباید ناامیدی باخت امروز ما را درگیر کند. اشتباه خود را گردن تیم حریف و داور نمی اندازم به تیم حریف تبریک می گویم و اعتراضی به وقت کشی آنها ندارم.

وی گفت: نسل ملبورن استرالیا می توانند کارهای غیر طبیعی را ممکن کنند از این نسل آمده ام. در ۲۰ روز آینده نفت دیگری را خواهید دید.

سرمربی نفت در خصوص اینکه بازیکنانی که از نفت رفته اند تاثیرگذار بوده اند تصریح کرد: برای حفظ بازیکنان طرفین باید رضایت داشته باشند انتهای لیگ ما به شروع ۸ تیم غرب آسیا می خورد شرق اسیا لیگ را ادامه می دهد اما ما به بدنسازی می رویم. وقتی ۵ بازیکن ستاره رفتند سعی کردیم جایگزینان خوبی بگیریم از عملکرد کمیته نقل و انتقالات تیم رضایت دارم. طبیعی است که با بازیکن جدید افت و خیز داریم و نیاز به زمان داریم اگر این بازیها چندماه دیگر برگزار می شد طبیعتا شرایط متفاوت بود.

وی افزود: سعی می کینم این ناهماهنگی را برطرف کنیم. در لیگ یک تفاوتی در شرح وظایف داشتیم که سعی می کنیم این مسئله را برطرف کنیم. فکر می کنم این مسله تفاوت بازیکن جوان و باتجربه است. بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن ندارم و باید تلاش خود را دوبرابر کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *