پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

نتایج انتخابات شوراها در استان یزد

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 293177
اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان یزد اعلام شد.
به گزارش مشرق، نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در برخی شهرهای استان یزد مشخص شدند.

ابرکوه

اعضای اصلی شورای شهر ابرکوه؛

محمود فلاح‌زاده با ۵۱۲۷ رأی

علیرضا زارع‌زاده با ۴۶۴۳ رأی

سید نبی رسولی با ۳۹۳۹ رأی

سید حمید جلایی با ۳۵۰۵ رأی

احمد دارابی با ۳۴۱۳ رأی

رضا ربانی با ۳۲۲۹ رأی

محمد هاشم عزیزی با ۳۰۴۹ رأی


اعضای علی البدل شورای؛

محمد جواد معماریان با ۳۰۰۷ رأی

ابوالفضل حاصلی با ۲۵۶۶ رأی

ابوالفضل برزگر با ۲۵۵۴ رأی


مهردشت

اعضای اصلی شورای شهر مهردشت؛

سید ابراهیم مرادی با ۱۵۲۴ رأی

مصطفی تولایی با ۱۴۱۴ رأی

محمدعلی کارگران با ۱۳۷۵ رأی

شعبان صالحی با ۱۱۸۸ رأی

علی صالحی با ۱۱۶۰ رأی


اعضای علی البدل؛

سیدرضا حسینی‌پناه با ۱۱۱۲ رأی

اکبر عشقی با ۱۰۹۱ رأی


اردکان

احمد کمالی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان اظهار داشت: با پایان کار رای گیری در محل شعب، بازگشایی و خواندن آرای ریاست جمهوری آغاز شد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن شمارش آرای ریاست جمهوری و اعلام نتایج، شمارش آرای شوراهای شهر و روستا آغاز و نتایج آن به ستاد انتخابات شهرستان اردکان اعلام شد. با تجمیع آرا در فرمانداری و تایید آرای شمارش شده، اعضای اصلی و علی‌البدل شوراها مشخص شد.

کمالی تعداد اعضای اصلی شورای شهر اردکان را ۹ نفر برشمرد و گفت: همچنین این شورا چهار عضو علی‌البدل دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین رای ماخوذه در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا به سیدمحمد حسینی‌پور اردکانی تعلق داشت، گفت: این نامزد انتخاباتی موفق شد تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۷ رای را به دست آورد.

فرماندار اردکان افزود: همچنین جاوید عیدانی اصل با کسب شش هزار و ۹۸۱ رای به عنوان منتخب مردم به شورای شهر اردکان راه یافت. عبدالرضا آسایش اردکانی با کسب ۶هزار و ۵۴۶ رای و سیدحسین عطری با کسب ۶هزار و ۵۳۵ رای با اختلافی اندک موفق به کسب کرسی شورای شهر شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان بیان داشت: همچنین محمدجواد شاکر اردکانی ۵هزار و ۶۶۲ رای، عبدالله کمالی اردکانی ۵هزار و ۱۲۶ رای، شهرام گل اردکانی ۵هزار و ۱۲۳ رای، حسین منصوری خواه۵هزار و ۵۶ رای و محسن ملت اردکانی ۴هزار و ۱۴۰ رای اخذ کرده‌اند که به عنوان اعضای اصلی در این دوره از شورا حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مرتضی عابدی اردکانی، جواد کمالی، فروغ امین‌الرعایا و مصطفی میراب‌زاده به عنوان اعضای علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان با آرای مستقیم مردم انتخاب شدند.

بهاباد

مصطفی سالاری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد اظهار داشت: پس از شمارش آرای صندوق‌های هشت شعبه اخذ رای شهرستان بهاباد، نتایج آرای کاندیداهای شورای شهر اعلام شد.

وی با سپاس از حضور گسترده و پرشور مردم مومن و ولایتمدار در عرصه انتخابات کشور بیان داشت: خوشبختانه مردم بابصیرت و انقلابی شهرستان بهاباد در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به این انقلاب و نظام نشان دادند و حماسه‌ای سیاسی خلق کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد تعداد آرای ماخوذه در این دور از انتخابات را ۴هزار و ۴۲۸ رای اعلام کرد و افزود: بیشترین رای ماخوذه در این دور به حسن رزاقی با تعداد یک هزار و ۷۰۱ رای اختصاص دارد.

وی بیان داشت: همچنین اکبر فلاح با کسب یک هزار و ۴۴۳ رای و سید محمود میرابوالقاسمی با کسب یک‌هزار و ۴۱۵ رای به ترتیب دومین و سومین نفرات راه‌ یافته به شورای شهر بهاباد هستند.

این مقام مسئول در ادامه، سید محسن سیدحسینی را با کسب ۹۶۲ رای و حسین زینلی را با کسب ۹۶۱ رای از نفرات بعدی راه‌یافته به شورای شهر بهاباد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر بهاباد دارای پنج عضو اصلی است گفت: دو عضو علی‌البدل راه یافته به شورای شهر نیز حسین فلاح با تعداد ۹۲۹ رای و احمد هوشمند با تعداد ۹۰۹ هستند.

فرماندار بهاباد با نتیجه شمارش آرای کاندیداهای ریاست جمهوری در این شهرستان، بیشترین رای را مربوط به حسن روحانی اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس حسن روحانی با ۴ هزار و ۸۴۶ رای موفق شد ۴۶.۶ درصد از آرای مردم را به خود اختصاص دهد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهاباد افزود: همچنین سعید جلیلی با کسب ۲هزار ۲۹۸ رای موفق به کسب ۲۲ درصد از آرا، محمدباقر قالیباف با کسب یک‌هزار و ۹۷۱ رای موفق به کسب ۱۸.۹ درصد از آرا، علی اکبر ولایتی با تعداد ۷۰۶ رای موفق به کسب ۶.۸ درصد از آرا، محسن رضایی با تعداد ۴۶۱ موفق به ۴.۴ درصد از آرا و سید محمد غرضی با ۱۱۳ رای یک درصد از آرای مردم را به دست آوردند.

مهدی تقوایی، جانشین ستاد انتخابات استان یزد از اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستای یزد تا پایان امشب خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *