سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
شیرزاد قهرمان رقابت های جهانی ووشو:

می‌خواهم مدالم را به رهبرانقلاب بدهم

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 393572
جعفر شیرزاد عضو تیم ملی ووشو در بخش ساندا که در رقابت هاي جام جهاني ووشو در شهرجاكارتاي اندونزي موفق به کسب مدال طلا شد ، این مدال با ارزش خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد
به گزارش جهان، این قهرمان ایران اسلامی در گفتگو با «تابش کوثر» درباره اهدای مدالش به رهبر معظم انقلاب گفت : من برای رقابت های جام جهانی خیلی زحمت کشیدم و از ۱۵ فروردین ماه در اردوهای تیم ملی بودم و به صورت مداوم روزی چهار ساعت تمرین می کردم. دوست دارم که بتوانم این مدال طلا را در دیداری حضوری به رهبر معظم انقلاب تقدیم کنم.

جعفر شیرزاد در دیدار پایانی اش در رقابتهای جام جهانی ووشو در جاکارتا، نماینده سوئد را در دو راند متوالی شکست داد و طلایی دیگر را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد.

گفتنی است که روز دوشنبه شهربانو و سهیلا منصوریان دو خواهر قهرمان ایران اسلامی که در رقابت هاي جام جهاني ووشو در شهرجاكارتاي اندونزي موفق به کسب مدال طلا شدند ، در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کردند که این دو مدال طلای با ارزش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *