جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴
تمام سوت‌هايي كه بنجامين براي ايران زد

ويليامز این داور نحس!

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 403679
دیدار حساس ایران و عراق سیزدهمین دیدار نمایندگان فوتبال کشورمان بود که با قضاوت بنجامین ویلیامز برگزار شد و در نهایت با اشتباه فاحش این داور استرالیایی با حذف ایران از جام ملت‌های ۲۰۱۵ توأم شد.
به گزارش جهان ، خبرورزشی نوشت: در شرايطي كه حرف و حديث‌هايي در خصوص استفاده عراقي‌ها از يك بازيكن غيرمجاز و احتمال ۳ بر صفر شدن بازي براي ايران مطرح شده بد نيست، بدانيد كه در سال ۲۰۱۱ و در ديداري كه به خاطر اشتباهي مشابه ديدار سپاهان با السد ۳ بر صفر به سود تيم قطري تغيير نتيجه داد، همين ويليامز استراليايي داور بود.

ويليامز همچنين در مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۰ نيز ديدار رفت ايران و كره‌جنوبي را قضاوت كرد و در ليگ قهرمانان آسيا نيز تاكنون ۴ بار براي استقلال سوت زده است. اگر نتيجه بازي ايران و عراق را مساوي ۳ - ۳ در نظر بگيريم، تاكنون قضاوت‌هاي ويليامز با ۴ پيروزي و ۴ شكست نمايندگان كشورمان همراه بوده است. هرچند كه قضاوت‌هاي اين داور منحوس در نهايت همواره به ضرر فوتبال ايران تمام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
از دیدار ایران با بحرین که در دقایق ابتدائی بازیکن بحرینی را اخراج و باعث برد 6بر1 ایران شد هم یادی بکنید.آنجا هم داور همین " ویلیامز " بود.
سیدا
Malaysia
خوب فارسی صحبت می کنی آقای محمدرضا. اصلاتا اهل کجایی؟
Iran, Islamic Republic of
جهان در شان تو نیست از کلمه منحوس منتسب به یکی بشه.

فرق بفرما، بشین و بتمرک رو رعایت کنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
چرا از این داور حمایت می کنید!!! جای تعجبه که روی این اشتباهات فاحش سر پوش می ذارید