جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وزیر امور خارجه عازم داووس شد

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 403273
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به منظور شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد عازم داووس سوییس شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، که امروز (پنج‌شنبه) عازم سوئیس شد، قرار است در این اجلاس، با جان کری همتای آمریکایی خود دیدار و در موضوع هسته‌ای مذاکرات خود را ادامه دهند.

در این اجلاس که کلاوس شوآب موسس آن است، مقامات کشورهای مختلف از جمله احمد داوود اغلو، نخست وزیر ترکیه، فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه، آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، محمد نواز شریف، نخست وزیر پاکستان، متیو رنزی، نخست وزیر ایتالیا، سیمونتا ساموراگا، رئیس دولت فدرال سوییس، جاکوب زوما، رییس جمهوری آفریقای جنوبی، باجی قاید السبسی، رییس جمهوری تونس، و لی کچیانگ، نخست وزیر چین، در این اجلاس حضور خواهند یافت.

همچنین ۱۵۰۰ فعال تجاری، ۱۰۰۰ شرکت و ۳۰۰ چهره عمومی از سران انجمن های به رسمیت شناخته شده از جمله کارآفرینان اجتماعی و جهانی و همچنین پیشگامان فناوری، نمایندگانی از سازمان های بین المللی، برخی از رهبران مذهبی، فرهنگی، دانشگاهی و رسانه ها نیز در این اجلاس شرکت خواهند کرد.

چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد از ۲۱ ژانویه آغاز می شود و تا ۲۴ همین ماه به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری هم روز گذشته (چهارشنبه) برای شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد عازم داووس شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *