شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۳۷
حجت‌الاسلام نقویان :

یک جمله هم از من در حمایت از فتنه و سران فتنه پیدا نمی‌کنید!

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 457472
حجت‌الاسلام نقویان در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر حمایت وی از سران فتنه ۸۸ گفت: حتی یک جمله از من در حمایت از فتنه و سران فتنه پیدا نمی‌کنید.
یک جمله هم از من در حمایت از فتنه و سران فتنه پیدا نمی‌کنید!
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در گفت‌وگو با تسنیم و در پاسخ به این مطلب "بعضی از رسانه‌ها و محافل سیاسی شما را جزو حامیان فتنه ۸۸ و سران فتنه ۸۸ جلوه می‌دهند" گفت: این تهمت است، من کجا از اینها حمایت کرده‌ام؟ یک جمله از من پیدا کنید که من از آنها دفاع کرده باشم.

وی با بیان اینکه قطعاً آمریکایی‌ها از فتنه ۸۸ حمایت کردند، تأکید کرد: یک جمله از من شنیده نشده است که از فتنه‌گران ۸۸ حمایت کرده باشم.

وی درباره پوشش بعضی از اظهاراتش در رسانه‌های ضدانقلاب نیز گفت: پخش کردن چه‌دلیلی بر تأیید است؟ رسانه‌های ضدانقلاب حرف‌های امام را نیز پخش می‌کنند و همچنین حرفهای رهبری را هم نیز. این به‌معنای آن نیست که من حرفهای آنها را قبول داشته باشم یا آنها من را قبول داشته باشند.

این خطیب مشهور تهران در پاسخ به این موضوع "گفته می‌شود شما از رئیس دولت دوم خرداد حمایت کرده‌اید" تصریح کرد: این تهمت است، نباید این تهمت را به من بزنید.

حجت‌الاسلام نقویان در ادامه و در پاسخ به این گفته "شما اظهاراتی درباره ممنوع التصویری یکی از سران فتنه مطرح کرده بودید که از آن حمایت از وی برداشت شد" خاطرنشان کرد: خیر، من حمایت نکردم. حرف من این است که ایشان باید عادلانه محاکمه شود و اجازه دفاع به او بدهند.

وی در پایان و در پاسخ به این سؤال "به‌نظر شما چرا سران فتنه از جمله آقای خاتمی توبه نمی‌کنند؟" اظهار داشت: این سؤال را باید از خود ایشان بپرسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برخی کج سلیقگان با تندرویاین روحانی جلیل القدر را از اردوگاه انقلاب دور کردند...
سابقه قبلی نشون داده که متاسفانه تحمل در جنماح حزب الله و پیروان رهبری و امام بسیار کم است تا یک نفر کوچک ترن حرفی بزنه که به مذاقشون خوش نیاد آنچنان برخوردی باهاش میکنن که از این جناح طدر میشه میره تو جبهه مقابل
خیلی عذر میخام ابوی من بود ک درست بعد فتنه و سکوت مرگباره یکی از سران فتنه گفت رهبری به ایشون گفته ... عزیز؟؟؟جناب نقویان شترسواری دولا دولا نمیشه
سرور
Romania
ایشان خودش به آن سمت رفته است.به جواب سوال آخر توسط وی دقت کنیم!
برای جناح حزب الله ، دین و خط امام ملاک عمل و گفتاره و خب مشخصه هر فردی کوچکترین حرفی در مخالفت و مغایرت با دین و خط امام بزنه در واقع مشکل کوچکی نداره و اونه که داره طبق مذاقش حرف میزنه!!
همین جناب نقویان نبود که برای توجیه مصافحه یهویی ظریف و اوباما دنبال مشابه سازی تاریخی اونهم در حادثه عاشورا افتاده بود که توسط استاد فاطمی نیا رد شد؟!!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز
ایشان خودشان هم بدشان نمیاد ک دور وایسند
بنده با وی چندی از نزدیک بودم
تفکراتشان دقیق نیست
بلاتکلیفی خاصی دارند...
خداانشاءالله ب وی بصیرت بیشتری برای دیدن برخی حقایق بدهد
دعاکنید
یاعلی...
مجتبی
انسان تاسف می خورد به کوته فکری برخی دوستان

اردوگاه انقلاب متری نیست که یکی یک متر اینور یااونورتر باشه؟!

ایشون با یکی از سران فتنه دیدار کرد ودست به سینه تعظیم کرد ودر جواب نقدها گفت جبران محبیت ایشون رو کردم

یعنی منافع شخصی مقدم برمنافع مردم ونظام
کاری که رهبری درمقابل ان شخص نکرد درزمان بستری شدن وغیره

کسی هم ایشون رو اعدام نکرد نقد کردند
ایا انتظار داشتید تشکر کنندتا مابقی هم این راه رو ادامه دهند
البته ایشون در ایام فتنه سکوت هم کرردند؟!

نقد انسان هارا می سازد!!
مثل این نقد که این اقا منتقدانشو مثل ریس اعتدالیون با الفاظ زشت خطاب می کند

البته خدا رو شکر امت حزب الله دوست ندارند استاد اخلاقی به با هوشی ایشون مورد سو استفاده اهل نفاق قرار نگیرد
البته ما ابتکار و خیلی از اصلاح طلب هائی که تو این چند ساله از طرف طیف تندروی اصلاح طلب نقره داغ شدند رو فراموش نمی کنیم.
ما با آنچه از شما دیدیم و شنیدیم قضاوتت می کنیم. همانها بقدر کافی گویاست؛ اگر بنا به رسم رفقایت نگویی اتفاقی بود.
رضا
نه اخوی. ربطی به تندروی و کج سلیقگی نداره.خ.. یک بار هم از فتنه برائت نکرد پس هنوز قبول داره حتی به خاطر دروغ بزرگ تقلب و هشت ماه کشوندن مملکت به آشوب و جنجال، از مردم عذرخواهی نکرد دیگه چه دفاعیه ای داره.حتما به نظرت کارش درست بوده.
در موضوع فوت پدر خ.. هم حتی حضرت آقا به ایشون تسلیت هم نگفتن و به مادرش تسلیت گفتن بعد همین آقای نقویان اگه میخواست تسلیت بگه (که خیلی هم کار خوبیه) میتونست به مادرش تسلیت بگه نه اینکه بره مجلس ختم اون مرحوم که توسط یکی از سران فتنه برگزار شده.
شما فقط یاد گرفتین با مغلطه کاری شلوغش کنین. یاعلی
رضا جدی چند بهت میدن ؟
این آقای خا....اگه حرفی برای گفتن داشت تا حالا زمین وزمان را به هم دوخته بودند /اقای نقویان شما چرا به جا ی ان ها سخن می گویید وقتی از شما سوال می شود می گویید از خودشان بپرسید خب بگذارید اگر دفاعی دارند خودشان انجام دهند
با تهمت هاواصرار بر آنها نیروها ی انقلاب را ازدست ندهیم......
علی
وقتی تصمیم شورای امنیت ملی و نظام اینست که سران فتنه باید تحت نظر باشند و اجازه فعالیت سیاسی ندارند و فعلا صلاح در محاکمه علنی نیست، شما خیلی بیجا می فرمایید که خواستار محاکمه علنی هستید!. مگر نباید همیشه گوش به فرمان رهبری و اولی الامر داشت؟! مثل اینکه الفبای اسلام را هم نمی دانید!
United States
سلام.
برادر گرامی
آیا میتوان گفتار شما را در رد آقای نقویان که خود میگوید از حامیان فتنه و فتنه گران نبوده و نیست ،در راستای جذب حداکثری قرار داد؟
بهتر نیست که اگر هم اشتباهی کرده ،به ایشان تذکر داد ؟
باریک الله.
امید
Romania
شورای امنیت ملی همچین مصوبه ای نداشته
United States
آقای نقویان دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباستون رو؟!
راستی از رفیق شفیقتان آقای خاتمی چه خبر ؟
نزدیک انتخابات شده
حضرات تدبیر کردند منبر ایشون برای تبلیغ گسترش پیدا کنه
آقای نقویان قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس
در بعضی از جلساتی که شما منبر میری افراد صاحب مجلس به هردلیلی حتی حاضر نیستند از تصویر مقام معظم رهبری در کنار تصویر حضر امام خمینی ره استفاده کنند
لطفا با اعتقادات مردم بازی نکنید
مثل اینکه جهت وزش باد تغییر کرده.
ما یادمون نرفته کهدر دفتر روزنامه اطلاعات تملق گوی خاتمی فتنه گر شده بودی جناب نقویان.
ضمنا حمایت حتما نباید به صورت زبانی باشه.حضور در مراسم اینها مصداق حمایت عملی است.
Spain
اگر شما مطيع و گوش بفرمان رهبر بودي و حداقل بصيرت را داشتي، دور و بر امثال خا... و ديگر فتنه گران نمي رفتي.
خداوكيلي يعني نظرات شما نعل به نعل نظرات حضرت آقا مي باشد.
محمد
اگر بخواهند اینها را محاکمه کنند حکمشان اعدام است لذا باید خرسند باشند که محاکمه نمی شوند و ول می چرخند....علی مطهری هم حرف این نقویان را می زد که رهبر جوابش را داد.
ایرانی
Germany
احتمالا جناب نقویان دراردوگاه فتنه گران جایگاهی پیدانکرده قصد بازگشت دارد !!!!!!!!!
تاریخ دان
United Kingdom
پس عمه من بود که گفت خاتمی یک مصلح بزرگ مانند امیرکبیر است ؟!
بصیرت بصیرت بصیرت
این یعنی خود فتنه است....خدا هدایتت کنه...
اگه ایشون راست میگه در یکی ازمنبرهایش علیه فتنه 88 که خط قرمز نظام است وخیانت سران فتنه که نظام راتا لب پرتگاه بردندسخنرانی وحاضر شود سخنانش نیز در صدا وسیما پخش شود
بابا این بنده خدا تکلیفش با خودش معلوم نیست
محمد لام
United States
استاد خوبم،آقای نقویان.برگردید به مواضع امام.خوب نیست آدم از خودش فتوا بده و جلوتر از مرجعش حرکت کنه.همین
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه واردعرصه ی سیاست میشوندبایدحواسشان ششدانگ جمع باشدتاموردسوءاستفاده ی جریانات معاندنظام اسلامی قرارنگیرند.این که انسان درچه جبهه ای وپشت چه خاکریزی سنگرگرفته است بسیارحائزاهمیت است !
United States
آقای نقویان لازم نیست سخنانی از شما در تایید فتنه گران سال 88 پیدا کنیم کارهای سالهای اخیرتان و بیانات شما در مورد رهبری خودش فتنه گری محضه شما اگر مسیر خودت را اصلاح نکنی داخل در فتنه گرانی نه حامی آنها .
سروش یزدانپناه
دوش ان صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم/با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی.
دهقان دامغانی
اقای نقویان از لباس پوشیدنتان پیداست که گوشت وپوستتان ازصدقه سر امام حسین و معصومین میباشد.حال چگونه ازکسانی که درعاشورا به امام حسین بی احترامی کردند ویا در این حرمت شکنی سکوت کردند دفاع میکنی.وبگونه ای سخن میگی که انگار با انها به عدالت رفتار نشده که اگر قرار به محاکمه عادلانه باشد وضعشان بگونه ای دیگر بود.رافت رهبری شامل حال انها شده تا حالا و گرنه باید............
بی سلام بگویم / آقای نقویان برای شما متاسفم و خودتون رو با این کارها بد کردید و باید جواب امام زمان رو بدید./ بی خداحافظی
تحریف عاشورا و این که گفت امام حسین علیه السلام هم با عمر سعد دست داد، از حمایت فتنه اشتباه بزرگتری است که ایشان انجام داد. واقعا تعجب بر انگیز است ...
نقویان راه را کج رفتی داداش
همین که دلت با آنهاست کفایت می کند.