پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نامه هزاران دانشجو به سازمان انرژی اتمی

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 204977
هزاران نفر از دانشجویان دانشگاه های کشور با امضای نامه ای خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی، خواستار کار داوطلبانه در تاسیسات هسته ای کشور شدند.

به گزارش الف، متن این نامه که به همت وبلاگ فرزندان عاشورا تهیه شده و تا روز ۵شنبه به امضای بیش از ۳۱۰۰ دانشجوی ایرانی رسیده ، به این شرح است:


إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَ‌بُّنَا اللَّـهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُ‌وا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

جناب آقای دکتر فریدون عباسی،شهید زنده

و ریاست محترم سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ادب

امروز که با همت و پشتیبانی مردم عزیز و هدایت و درایت رهبری عزیز، جمهوری اسلامی ایران توانسته از فشارهای سنگین کشورهای مدعی آزادی، در قضیه ی هسته ای سرفراز بیرون بیاید مشاهده می کنیم که اولیای طاغوت و فریب خوردگان آنها در اوج خفت و ذلت و سرافکنده از پیروزی ها و پیشرفت های ایران سربلند، دست به اقداماتی می زنند که در دنیای امروز تنها از چنگال خونین آنها بر می آید.

آنها در خیال خام و ساده لوحانه ی شان به این می اندیشند که با گرفتن علی محمدی دانشمند،شهریاری مومن،رضایی نژاد پرتلاش و حالا این شهید عزیزمان،شهید مصطفی احمدی روشن می توانند روند شتابان رشد علم و فناوری را با خللی مواجه کنند.

حال آنکه خداوند منان را شكر و سپاس مي گوييم كه دشمنان دين و نظاممان را از جاهل ترين و كم خردترين و بي منطق ترين انسان ها قرار داد كه نمی دانند دانشجویان و اساتید کشور شهادت را نقطه کمال انسان و اوج سعادت می دانند و آن را در دعاهای هر روزه ی خودشان از خدا می خواهند که "اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک" و آرزو دارند که مولایشان را با چهره خونین ملاقات کنند که ما فرزند عاشوراییم.

اینک که خدمت در آن سازمان و کمک به پیشرفت علمی در زمینه ی هسته ای کشور را بابی یافتیم به سوی این آرزویمان مشتاقانه و با تمام وجود اعلام می داریم که آماده ایم با صلاحدید حضرت عالی علاوه بر خدمت و تلاش در سنگر دانشگاه، برای سرافرازی پرچم اسلام هر کاری که از دستمان بر می آید،انجام دهیم. از جاروکشی و حفاظت از ساختمان ها و سایت های هسته ای گرفته تا کارهای علمی و پژوهشی.

باشد که ما همچون مصطفی لیاقت داشته باشیم و ناممان را در زمره شهدا قرار دهند.
کور شود هر آنکه عزت و پیشرفت ایران اسلامی را برنمی تابد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه های کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بکشيد ما را ملت ما بيدارتر مي شود
شهادت شيرين ترين شکل ملاقات حضرت دوست است
با اين کار آنها، سرعت پيشرفت ما به علت انگيزه بالا تر بيشتر مي شود.