جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شمارش‌معکوس برای‌جدال برنامه‌نویسان برتر

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 271478
جزییات مربوط به فینال مسابقه بین المللی "برنامه نویسی بیان" اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرحله نهایی این رقابت علمی که به صورت حضوری و به میزبانی ایران در تهران برگزار خواهد شد، ساعت 10 صبح شنبه 28 بهمن ماه آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان سه ساعت برای پاسخگویی به سئوالات فرصت خواهند داشت.

مهارت، خلاقیت، سرعت و دقت مهمترین مواردی است که در این مسابقه انفرادی سنجیده می شود.

راه یافتگان خارجی به فینال مسابقات که به استناد رده بندی جهانی کدفرسز جزو بهترین برنامه نویسان حال حاضر در سطح جهانی هستند، جمعه وارد ایران خواهند شد و پس از یک روز استراحت به رقابت با برنامه نویسان ایرانی راه یافته به مرحله نهایی خواهند پرداخت.

حضور 3182 برنامه نویس از 54 کشور جهان در مرحله مقدماتی

در مراحل مقدماتی مسابقه برنامه نویسی بیان که در آبان ماه به صورت آنلاین برگزار شده بود، سه هزار و 182 برنامه نویس از 54 کشور جهان و  یکهزار و 728 برنامه نویس از ایران شرکت داشتند.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف بیشترین سهم را از برگزیدگان ایرانی مرحله مقدماتی به خود اختصاص داده بود.

لازم به ذکر است، در سوابق بسیاری از راه یافتگان داخلی و خارجی به فینال مسابقه، افتخارات متعددی در مسابقات و المپیادهای جهانی کامپیوتر سالهای اخیر به چشم می خورد.

گفتنی است، در پایان این رویداد علمی، آیین تقدیر از برگزیدگان با حضور جمعی از استادان، دانشگاهیان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *