شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رئیس قوه قضائیه پاکستان به ایران می‌آید

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 355970
«حسین تصدق جیلانی» رئیس قوه قضائیه پاکستان گفت که در آینده‌ای نزدیک و بنا به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دادستان عمومی تهران در دیدار با رئیس قوه قضائیه پاکستان در اسلام‌آباد، پیام رئیس قوه قضائیه کشورمان را برای سفر این مقام پاکستانی به تهران تقدیم وی کرد.

«عباس جعفری دولت آبادی» دادستان عمومی و انقلاب و هیئت همراه که به منظور شرکت در کنفرانس بینالمللی قضایی در اسلام‌آباد حضور دارند امروز (شنبه) با قاضی «حسین تصدق جیلانی» رئیس قوه قضائیه پاکستان دیدار کردند.

در این جلسه پیام آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه کشورمان جهت سفر جیلانی به تهران تقدیم وی شد.

در این دیدار که «علیرضا حقیقیان» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز در آن حضور داشت، دولت‌آبادی با اشاره به برخی ویژ گی‌های قوه قضائیه کشورمان از جمله استقلال قضات و قوه قضائیه، بر همکاری ۲ کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، مبارزه با فساد اقتصادی و پولشویی تأکید کرد.

جیلانی نیز با استقبال از دعوت به عمل آمده و با اشاره به پیوندهای مذهبی، دینی وفرهنگی دو کشور، بر آمادگی قوه قضائیه پاکستان جهت افزایش همکاری‌های ۲ کشور در همه زمینه‌های قضایی تأکید کرد.

رئیس قوه قضائیه پاکستان همچنین با ابلاغ سلام گرم خود به آیت الله آملی لاریجانی، ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *