چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کريمي:بعد ازبازی به اردوي تيم ملي مي‌رويم

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 355277
هافبک تيم سپاهان اصفهان گفت: به احتمال فراوان بازيکنان ملي‌پوش سپاهان بعد از ديدار با الهلال به اردو مي‌روند.
يعقوب کريمي پس از پيروزي تيم فوتببال سپاهان اصفهان مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر که بازي را ببريم و براي بازي با الهلال آماده شديم. حالا بايد تلاش کنيم که با پيروزي مقابل الهلال به مرحله بعد صعود کنيم.

وي افزود: خدا را شکر مي‌کنم که در پيروزي امروز نقش داشتم و اين بازي به صورت انتقامي بوده و خوشحالم که براي تيمم گلزني کنم. اميدوارم که در بازي آخر نتيجه بگيريم و بتوانيم که با پيروزي در آن بازي، جواز صعود را به دست آوريم.

هافبک تيم سپاهان اصفهان تصريح کرد: درباره حضور يا عدم حضور بازيکنان ملي‌پوش سپاهان در اردوي تيم ملي بيان داشت: فکر مي‌کنم که در بازي الهلال حضور داشته باشم و بعد از بازي با الهلال به تيم ملي اضافه شويم.

علي حمودي، مدافع سپاهان نيز با اشاره به پيروزي تيمش در اين بازي اظهار داشت: السد از بازيکنان بزرگي بهره مي‌برد و فکر مي‌کنم که رقم قرارداد يکي از بازيکنان آنها به اندازه بودجه باشگاه سپاهان است.

وي افزود: خوشحالم که با چند بازيکن جوان و بازيکنان با تجربه بازي خوبي ارائه کره و سه امتياز اين مسابقه را ازآن خود کرديم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *