چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۳

همبندي كروبي از بازي گل يا پوچ با وي مي گويد!

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 145171
كروبي چه گونه گل يا پوچ بازي مي كرد؟ يكي از عناصر چپ نما كه در روزگار پهلوي پس از بازداشت جذب سلطنت طلبان شد، در اين باره توضيح داده است.

به گزارش كيهان، «هوشنگ - الف» با اشاره به هم بند بودنش با كروبي در زندان به الشرق الاوسط گفت: زندانيان در يكي از بازي هاي خود كه براي گذران وقت مي كردند، سعي مي كردند كروبي جزو گروهشان نباشد زيرا باعث باخت آنها مي شد. آن بازي گل يا پوچ بود. بارها به او توضيح داديم كه نبايد دستي را كه گل در آن پنهان است، باز كند مگر آن كه سردسته گروه مقابل آن را بگيرد و به تو بگويد كه گل را بده.
 
وي همچنين گفته است: كروبي سرخود را به معني فهميدن تكان مي داد اما هنگامي كه گل دستش بود اگر گروه مقابل از او مي پرسيدند گل دست تو است؟ دست خود را به سرعت باز مي كرد. و اگر دست او نبود مي گفت چرا گل را به من نمي دهند؟!
 
يادآور مي شود همين ساده دلي كروبي - در كنار جاه طلبي- باعث شد تا افراطي ترين عناصر حزب مشاركت و نهضت آزادي و ... طي سال هاي اخير دور كروبي جمع شوند و او را قدم به قدم به سمت انتحار سياسي و قمار سراسر باخت بر سر آبرو و حيثيت خويش سوق دهند. اين در حالي است كه وي اواخر به خيال زرنگ شدن، وارد بازي القاي تقلب و تدارك آشوبي شد كه موسوي و باند منافقين هدايتگر وي، طراحي كرده بودند با اين توهم كه ورشكستگي خود را جبران كند اما همين خود باعث سوءاستفاده هاي جديد از كروبي شد تا اينكه سرانجام محافل ضد انقلابي با مشاهده رفتار پر تناقض و بي ثبات، از وي به عنوان عمر سعدي كه به گندم ري نرسيد ياد كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من که طرفدار کروبی نیستم ولی بیان بچه گانه و خاله زنکانه این موضوعات توهین مستقیم به سطح برداشت و فکر امام راحل است که نتوانسته بودند سادگی و لودگی ایشان را درک کنند و مسئولیت های مهم به ایشان هم میدادند ...
Netherlands
در خطاها و گناهان بزرگي كه كروبي بعد از انتخابات 88 انجام داد و چرندياتي كه به ضرر كشور و نظام اسلامي منتشر كرد حرفي نيست اما رفرنس آوردن كيهان از دشمنان قسم خورده انقلاب و انشا كردن آن هم بنظر درست نمي آيد.
Iran, Islamic Republic of
ميگم خوب شد رييس جمهور نشد وگرنه هر روز مسايل مملكتي رو با گل يا پوچ اداره مي كرد تازه اگر بلد بود خوب بود حالا كه زود دستش باز ميشه خدا به داد برسه - برونسيان
Iran, Islamic Republic of
حسنات الابرار سیئات المقربین

احساس شرم کردم از اینکه این مطلبو منتسب به روزنامه محبوبم کیهان دیدم

اگر دیننداریم لا اقل آزاده باشیم
ایشون هرچقدر هم که بد باشه این دلیل نمیشه که این چیزارو بهش بگیم چون یه جورایی گذشته اش با ما گره خورده

پیامبر با اینکه در همون دوران حکومتش از امثال ابوبکر که همفکر عمر بود ناراحت می شد ولی یکبار شنیدید در روایات که ترسیدنش در غار حرا رو برای تخفیف شخصیتش به رخش بکشه و خردش کنه

ما با افکار و عقاید جدید کروبی مشکل داریم چرا یک هو همه چیزشو از خوب و بد با هم زیر سوال ببریم؟
اقای شریعتمداری دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
درسته که کروبی خیلی ساده لوحه و یه بازیچه بود تو حوادث اخیر ولی بعید به نظر میاد که این مطلب واقعیت داشته باشه تازه اگر هم درست باشه در شان کیهان نیست
سطح مطلبش خیلی پایینه
Iran, Islamic Republic of
پس خوبه قبول دارید کروبی زندان سیاسی بوده و برای انقلاب زحمت کشیده-
این خبر رو به همراه نظر کاربران خوندم ، عزیزان توجه داشته باشند کیهان بعنوان یک رسانه به وظیفه ذاتیش عمل کرده و صرفا نقل قول کرده تا از این رهگذر مخاطب برداشت خودشو داشته باشه ، بعضی ها نوشتند کار کیهان غلط بوده و این تخریب شخصیت است ، از قدیم گفته اند خطای بزرگان بزرگ ویران گر است ، آدمی که بصیرت ندارد که صلاح مملکت خود و نظام متعهد به اون رو تشخیص بده اگر دچار انحراف نباشه دچار بلاهت سیاسی است به هر حال هر انحرافی در بزرگی ریشه در اعتقادات و کج فهمی و یا ساده لوحی در دروان جوانی اشخاص داره شما اگر به تاریخ صدر اسلام مراجعه کنید و سرگذشت طلحه را مطالعه کنید رگه های دنیا دوستی و جاه طلبی را حتی در زمان هم رکابی اش با رسول خدا (ص) در این شخصیت متزلزل را می بینید ، پس نقل اینگونه وقایع برای فهم علت انحراف اشخاص فی نفسه ارزشمند و روشن گرانه است.
من خودم طرفدار ایشان نیستم ولی اگر اینطور باشد چطور همچین آدم ساده لوحی (به زعم شما) اینهمه پست مدیریتی داشته ؟؟
بااین حرفا که خب خیلی وضع اسف بار می شود
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان (عج)
Iran, Islamic Republic of
زندانی سیاسی بودن که دلیل حقانیت افراد نیست
مسعود رجوی هم چند سال سابقه زندانی سیاسی دارد سابقه ای بیشتر از کروبی هم دارد
ملاک حال افراد است نه ...
Iran, Islamic Republic of
درودبرروحاني آزاده و حق طلب و مجاهدراه حق آقاي كروبي .
ایول به این صداقت،....
وای به حال شطرنج های سیاسی که این بینوا را درگیر کرده،خب بدیهیه که همون حرکت اول کیشو مات میشه .
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگن کروبی مجاهده از خود او ... ترند