پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تلاش دولت پرکردن سفره خالی مردم است

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 376274
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت اقتصادی بویژه تورم و رکود در کشور گفت: دولت خزانه خالی را تحویل گرفته و الان نیز برای پرکردن سفره خالی مردم تلاش می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مردم شهرستان خلخال افزود: دولت از زمانی که روی کار آمده با وجود تمام مشکلات اقتصادی تلاش کرده که معیشت و رفاه مردم را ارتقاء دهد و در این راه وعده های غیر عملی نداده است.

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال و معیشت مردم پسندیده نیست و دولت به تنگناها و سختی زندگی مردم واقف است، تصریح کرد: این موضوع مجموعه دولت را به شدت رنج می دهد، در عین حال مصمم هستیم تا این معضل اجتماعی فراگیر حل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرایط دولت در خصوص اعتبارات و وضعیت خزانه اشاره کرد و متذکر شد: با این وجود و با اعمال سیاست های اقتصادی و اجتماعی وضعیت کشور رو به بهبود بوده و به بهبود معیشت مردم امیدوار هستیم.

وی این امیدواری را در سایه آرامش، همدلی و وحدت ایجاد شده بین قوای سه گانه و مردم دانست و تاکید کرد که دولت با این حال وعده های غیرقابل عمل به مردم نمی دهد.

هاشمی یادآور شد: حل مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان شهرستان خلخال در حوزه های مختلف زیرساختی از جمله راه، گردشگری، صنعت، اشتغال، و... در حال حاضر از عهده دولت خارج است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان و لزوم ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه بویژه توسعه فیزیکی این بخش، به وضعیت بیمارستان های اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ۵۰ درصد تخت های بیمارستانی اردبیل فرسوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۴۸۰ تخت از ۹۰۰ تخت بیمارستان های اردبیل عمر بالای ۵۰ سال داشته و از رده خارج هستند، افزود: با این وجود برای تجهیز بیمارستان خلخال تلاش می کنیم.

وی همچنین با اعلام موافقت برای استقلال دانشکده پزشکی شهرستان خلخال از دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عنوان کرد: با وجود برخی مشکلات از جمله تعداد اعضای هیئت علمی و عدم آماده بودن چارت سازمانی مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی خلخال این دانشکده به زودی از استقلال لازم برخوردار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *