جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳

حمله سعودی ها به جشن میلاد زهرا (س)

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 356375
نیروهای امنیتی سعودی به جشن میلاد حضرت زهرا (س) در منطقه «قطیف»، در شرق عربستان یورش برده و اقدام به متفرق کردن شرکت کنندگان در مراسم کردند. نیروهای امنیتی سعودی برای متفرق کردن شرکت کنندگان در مراسم اقدام به شلیک هوایی و تعدی به آنها کردند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، منابع حقوقی در استان قطیف در شرق عربستان اعلام کردند که نیروهای امنیتی سعودی به جشن میلاد حضرت زهرا( س) که در شهرک «شویکه» از توابع منطقه «قطیف»، در شرق عربستان برگزار شده بود، یورش بردند.

نیروهای امنیتی سعودی برای متفرق کردن شرکت کنندگان در مراسم اقدام به شلیک هوایی و تعدی به آنها کردند که موجب وارد آمدن زخم‌های کوچک در میان حاضران شد.

منابع مذکور همچنین توضیح دادند که برخی از زنان و کودکان نیز به دلیل شلیک گازهای اشک‌آور از سوی نیروهای امنیتی دچار تنگی نفس و مسمومیت شدند.

این نیروها همچنین اقدام به بستن راه‌های منتهی به برگزاری مراسم شدند. اهالی مناطق شرقی عربستان که اغلب آنها را شیعیان تشکیل می‌دهند، به دلیل درخواست حقوق مشروع و بر حق خود به شدت تحت فشار حکومت سعودی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *