پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اذعان به حقانیت تشیع در یک سایت سعودی

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 46944
در یکی از سایت‌های قرآنی و مذهبی کشور عربستان, یکی از آیات قرآن به‏همراه تفسیر آن قرار داده شده است. در تفسیر این آیه آمده است که خیرالبریة از قول رسول الله(ص) امام علی(ع) و شیعیان و پیروان او هستند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پرس‏تی‏وی بیروت، در این آیه که در سایت وزارت شئون اسلامی کشور عربستان گذاشته شده است، خیرالبریة از قول رسول‌الله (ص) امام علی(ع) و شیعیان آن بزرگوار بیان شده است. خیرالبریة به معنای بهترین اهل عالم است.

در این صفحه آمده است که "ان الذین امنو و عملو الصالحات" کسانی هستند که به خداوند متعال ایمان داشته و حضرت محمد را رسول و فرستاده‌ی او می‌دانند. خداوند باری تعالی را عبادت می‌کنند و در دینداری خود مخلص بوده و اخلاص دارند. کسانی که نماز را بپا می‌دارند و زکات می‌دهند. و خداوند سبحان را در آنچه که امر و نهی کرده اطاعت می‌کنند.


در اینجا آمده است افرادی که این کارها را انجام دهند آنها خیرالبریة هستند. در ادامه ابن حمید از قول عیسی ابن فرقد از قول ابی‌الجارود و او هم از قول محمد‌بن علی می‌گوید که پیامبر اسلام گفتند: «"اولئک هم خیر البریة" تو (علی) هستی و شیعیان و پیروانت».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *