جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

مجلس بدنبال تعطیلی شنبه به جای 5شنبه

شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 182341
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عمدتا كسانی كه فعالیت های اقتصادی دارند و اكثر معاملاتشان با خارج از كشور، در روزهای غیر تعطیل صورت می گیرد خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن كوهكن ریزی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینكه بحث افزایش و تغییر تعطیلات بحث دنباله داری است اظهار داشت: تقریبا اكثریت افراد در اینكه تعطیلات كشور ما نسبت به كشورهای دیگر زیاد است اجماع دارند و كسی نمی تواند مدعی باشد كه تعطیلات رسمی كشور كم است.

كوهكن ریز با اشاره به اینكه بحث افزایش یا تغییر تعطیلات كشور به مسئله مهمی در كشور مبدل اذعان داشت: تنها راه حل این مسئله تعامل متقابل دولت و مجلس با یكدیگر و گرفتن نظر كارشناسان و مجامع دانشگاهی و غیر دانشگاهی است.

وی با اشاره به پیشنهاداتی درباره انتقال تعطیلات روزهای پنج شنبه به شنبه گفت: عمدتا كسانی كه فعالیت های اقتصادی دارند و اكثر معاملاتشان با خارج از كشور، در روزهای غیر تعطیل صورت می گیرد خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه هستند كه این درخواست قابل بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در کشورهای خارجی، یکشنبه یعنوان روز مقدس مسیحیان، و شنبه بعنوان روز مقدس یهودیان تعطیل است. ما که بخاطر مسلمان بودن اکثریت مردممان نیازی به تعطیل کردن روزی بجز جمعه نداریم.
Iran, Islamic Republic of
دو سال يعد مي گويند يكشنبه و ... !!!
خوب براساس تقويم يهودي شنبه را تعطيل كنيد بعد در دنياي اسلام ام القري باشيد
Iran, Islamic Republic of
واقعا در قاموس کاری چیزی به نام شیفت و کشیک نداریم که دائم می گویند فعالان اقتصادی که با خارج از کشور در ارتباط هستند با تعطیلی شنبه و یکشنبه با دنیا هماهنگ خواهند شد؟؟ اصلا یکی نیست مگر در دوره تیغ علی شاه هستیم که با تعطیلات ارتباطات قطع شود؟؟ این ارتباط با دنیای خارج از چه جنسی است که حتما باید تعطیلات دو کشور هم زمان باشد؟؟ یک توضیحی بدهید تا ما عوام هم بهتر بفهمیم
Iran, Islamic Republic of
لابد روزهاي شنبه ماهيگيري هم تعطيل است !
Iran, Islamic Republic of
همه چیمون به همه چیمون باید بیاد
اقتصاد غربی
ادعا اسلامی
تعطیلات غربی
با این مدل شتر گاو پلنگی سالهاست داریم مملکتو اداره می کنیم دوستان از چی ناراحتن
یا تعطیل نکنن یا پنجشنبه رو که با آیینمون هم خونی داره تعطیل کنن
تازه فکر کردن شرکتهای خصوصی و یا غیره به دولت اهمیت میدن که چه روزی رو تعطیل می کنه یا نه ؟ اونا هروقت بخوان کارگرا و کارمنداشونو میارن سرکار
Iran, Islamic Republic of
به نظرم ارتباطات اقتصادی بهانه است. چراکه برنامه های اقتصادی را می توان برای روز دیگری تنظیم کرد. تو این همه سال هم همین طوری پیش رفتیم و اتفاق ناگواری هم نیفتاده. معلوم نیست این طرح ها، تراوشات ذهن چه کسانی است؟
Iran, Islamic Republic of
اگر مجلس روز يكشنبه را تعطيل كند بايد نام مجلس شوراي اسلامي را هم به كنيسه تبديل كنند