چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تیم من سقوط کرد، وسط تهران دارم بزنید!

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 404740
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید مقابل فولاد در حد نام خودمان، خوب بودیم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی لطیفی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان با تبریک به فولادی ها و هواداران آن، اظهار کرد: فولاد بازی تهاجمی‌ایی ارایه داد. آن ها خوب بودند و ما هم در حد نام خودمان، خوب بودیم.

وی بیان کرد: ما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی بد کار کردیم و بازی را واگذار کردیم. صادقانه می‌گویم که تعدادی از بازیکنان من در حال حاضر به صورت رایگان بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: شاید عده‌ای نسبت به آینده و بقای تیم راه آهن در لیگ برتر شک و تردید داشته باشند ولی من مطمئن هستم که نتیجه خواهیم گرفت و با غیرت این بازیکنان، در لیگ خواهیم ماند. از قول من بنویسید اگر راه آهن سقوط کرد من را در وسط تهران به دار بکشید.

وی عنوان کرد: امیدوارم فکری برای مشکلات مالی که حتی به فوتبال ملی هم ضربه زده است، شود؛ چرا که اگر برای آن تدابیری اندیشیده نشود، مطمئنا در آینده هم ضربه خواهد زد. این مشکل فقط در سطح فوتبال ملی نیست و گریبان گیر باشگاه ها هم شده است که امیدوارم حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *